Problem z cyfrą plus - Forum Prawne

 

Problem z cyfrą plus 3

całe szczęście znalazłam dowód nadania, przekazałam cyfrze zobaczymy co teraz będzie...



Wróć   Forum Prawne > Pomoc prawna z zakresu prawa prywatnego > Prawo cywilne > Prawa konsumenta

Prawa konsumenta - aktualne tematy:

  • § Rękojmia względem komisu sprze...
    Witam. Chcę kupić używany telefon w komisie. Oni zaznaczyli w umowie że dają 6 miesięcy gwarancji. Czy jeśli po...
  • § ochrona danych a poczta email
    Witam, Jakis czas temu doszlo do zablokowania lub zmiany hasła do mojej poczty elektronicznej. Po przeslaniu...
  • § zwrot auta po zakupie
    1.12.2017 sprzedalam auto o wart 40 tys. Jezdzilam nim 2 lata nic sie nie dzialo. Kupujacy przy zakupie zostal...

Odpowiedz
 
23-02-2012, 06:52  
cykoria19
Początkujący
 
cykoria19 na Forum Prawnym
 
Posty: 10
Domyślnie RE: Problem z cyfrą plus

całe szczęście znalazłam dowód nadania, przekazałam cyfrze zobaczymy co teraz będzie
cykoria19 jest off-line  
23-02-2012, 22:44  
mitoman
Początkujący
 
Posty: 5
Domyślnie RE: Problem z cyfrą plus

my z zoną tez wypowiedzielismy umowę, bez przesady. zasiada człowiek do tvn hd+1, a tu niii maaa, po czym zasiada do bbc i też - głucho jak u Peji
mitoman jest off-line  
23-02-2012, 22:47  
karolinakowalska
Użytkownik
 
Posty: 30
Domyślnie RE: Problem z cyfrą plus

"głucho jak u Peji" wybacz Mitomanie ale pękłam ze śmiechu
no ale jak sie jest niezadowolonym z usług danego operatora, to oczywiście należy wypowiedzieć umowę. a jakies konsekwencje z tego były?
karolinakowalska jest off-line  
28-02-2012, 16:55  
cykoria19
Początkujący
 
cykoria19 na Forum Prawnym
 
Posty: 10
Domyślnie RE: Problem z cyfrą plus

też wypowiadam- (negatywnych) konsekwencji całe szczęście nie ma żadnych
cykoria19 jest off-line  
28-02-2012, 17:16  
karolinakowalska
Użytkownik
 
Posty: 30
Domyślnie RE: Problem z cyfrą plus

oh no to całe szczęscie. dobrze wiedzieć na przyszłość
karolinakowalska jest off-line  
28-02-2012, 17:31  
Jadwiga67
Początkujący
 
Posty: 3
Domyślnie RE: Problem z cyfrą plus

Wypowiedzenie do C+ wysyła się listem poleconym aby mieć potwierdzenie wysyłki w razie jakby właśnie coś zaginęło gdzieś tam na poczcie
Należy pamiętać aby wypowiedzieć umowę miesiąc kalendarzowy przed jej końcem, czyli jeśli umowa była do 29 lutego 2012 to wypowiedzenie należy wysłać przed 29 stycznia 2012 roku inaczej umowa zostanie automatycznie przedłużona na czas nieokreślony i bez stawek promocyjnych, a okres wypowiedzenia wzrośnie do 3 miesięcy.
Jadwiga67 jest off-line  
28-02-2012, 17:56  
FrogDR
Użytkownik
 
Posty: 47
Domyślnie RE: Problem z cyfrą plus

Jadzia nie do konca tak. Jesli umowa jest do 29lutego to jesli wyslemy wypowiedzenie do 29stycznia to skonczy sie tak jak ma czyli 29lutego. Ale jesli wyslemy wypowiedzenie w lutym to skonczy sie miesiac pozniej (w marcu) bo normalnie jest miesieczny okres wypowiedzenia. A jesli wyslemy wypowiedzenie poslemy po 29lutym czyli po dacie konca okresu minimalnego to wtedy skuli tego ze umowa sama zmienila sie na czas nieokreslony to czeka nas 3miesieczny okres wypowiedzenia.
FrogDR jest off-line  
28-02-2012, 20:51  
karolinakowalska
Użytkownik
 
Posty: 30
Domyślnie RE: Problem z cyfrą plus

jak czytam te wszystkie dyskusje to aż włosy mi sie jeżą na głowie. dobrze,że mam już to za sobą i mam z głowy jakikolwiek z C+...
Aha racja, ze trzeba wysłać poleconym bądź za potwierdzeniem odbioru.
karolinakowalska jest off-line  
29-02-2012, 15:57  
cykoria19
Początkujący
 
cykoria19 na Forum Prawnym
 
Posty: 10
Domyślnie RE: Problem z cyfrą plus

jeśli ktoś nie jest pewny do kiedy powienien wypowiedzieć, najlepiej napisać od razu i zanieść do punktu... być może przyjmą i nie bedzie trzeba nadawać, nie ma co zwlekać do ostatniej chwili
cykoria19 jest off-line  
29-02-2012, 17:45  
karolinakowalska
Użytkownik
 
Posty: 30
Domyślnie RE: Problem z cyfrą plus

Cytat:
Napisał/a cykoria19 Zobacz post
jeśli ktoś nie jest pewny do kiedy powienien wypowiedzieć, najlepiej napisać od razu i zanieść do punktu... być może przyjmą i nie bedzie trzeba nadawać, nie ma co zwlekać do ostatniej chwili
coś czuje po kościach,że w punkcie nie przyjmą...no ale próbować trzeba
Ale co racja to racja, zgadzam sie w 100%...trzeba migiem wypowiadać im umowę bi nie ma co zwlekać
karolinakowalska jest off-line  
07-03-2012, 20:58  
haniusia71
Początkujący
 
Posty: 2
Domyślnie RE: Problem z cyfrą plus

Witam, ja też niestety czuję się oszukana przez cyfrę +.
Wysłałam wypowiedzenie umowy do cyfry z powodu podwyższenia abonamentu w styczniu. Na początku lutego zadzwonił do mnie konsultant z propozycją nowej korzystniejszej oferty. Mianowicie zaproponował mi abonament w kwocie 39zł. Wstępnie się zgodziłam, ponieważ pan bardzo nalegał. Nowa umowa ( przedłużenie miało byc od 01.03.2012r.) ok 2 tygodnie po rozmowie telefonicznej z konsultantem zorientowałam się dokładnie w ofercie którą przedstawił mi konsultant i okazało się, że nie jest dla mnie wystarczająco korzystna. Wysłałam pismo do cyfry że rezygnuję z umowy zawartej przez telefon i że nie poinformowali mnie o możliwości odstąpienia od niej w ciągu 10 dni. Dziś przysłali mi rachunek na kwotę nie jak wstępnie było umówione 39zł tylko 68zł !!!! O co tu chodzi??? Obiecują przez telefon co innego żeby tylko zdobyc abonenta, a potem zaraz go oszukują!!! Zadzwoniłam dzis do nich i usłyszałam że moją rezygnację rozpatrzą w ciągu miesiąca jako reklamację, ale muszę zapłacic póki co. Błagam napiszcie jak to rozwiązac, czuję się oszukana i nie wiem co dalej zrobic.??? Czy jest jakis sposób na Cyfrę która zamiast dbac o abonentów to oszukuje ich i na oszustwach bazuje???
haniusia71 jest off-line  
10-03-2012, 03:53  
Beautifull Deamon
Stały bywalec
 
Beautifull Deamon na Forum Prawnym
 
Posty: 455
Domyślnie RE: Problem z cyfrą plus

Wstępnie zgodziłam- co to według Ciebie znaczy?
Beautifull Deamon jest off-line  
10-03-2012, 10:18  
haniusia71
Początkujący
 
Posty: 2
Domyślnie RE: Problem z cyfrą plus

No rzeczywiście chyba zle napisałam.... zgodziłam się , ale tak naprawdę dla świętego spokoju, byłam przekonana, że mam czas na zastanowienie się jeszcze, zanim coś podpiszę.... Ale okazało się , że nawet nic nie przysłali mi do podpisania... Proszę podpowiedz co robic
haniusia71 jest off-line  
15-03-2012, 22:51  
traidor86
Początkujący
 
Posty: 17
Domyślnie RE: Problem z cyfrą plus

Daję sobie głowę uciąć, że Ci nie odpuszczą. Poproś o nagranie z rozmowy telefonicznej - musza Ci takie udostępnić, a potem im udowodnij, że nie na to się zgadzałaś. Do tego list do UOKiK i będzie git. Trzeba walczyć o swoje. Nie pozwólmy by nas okradano w biały dzień na naszych oczach. I nie płać! bo jak wygrasz to "pewnie" będziesz miała problemy z odzyskaniem kasy.
traidor86 jest off-line  
24-03-2012, 22:39  
grzegorj
Początkujący
 
Posty: 1
Domyślnie RE: Problem z cyfrą plus

W listopadzie odwiedził mnie akwizytor Cyfry+ z firmy ES Media, strasząc, że jeśli nie podpiszę z nimi umowy, to od stycznia zostanę bez telewizji, bo nadawanie na drodze innej niż satelitarna się zakończy. Miałem ochotę oszusta od razu zrzucić ze schodów, ale ten spytał, ile płacę za kablówkę, i zaoferował mi pakiet za 50 zł, czyli za kwotę mniejszą. Do tego miałem dostać 4 miesiące gratis i oczywiście gwarancję niezmienności ceny na cały okres trwania umowy czyli 33 m-ce. Za montaż miałem zapłacić 300 zł. Zgodziłem się z przyczyn czysto ekonomicznych, miało być taniej, a kwota za montaż miała mi się zwrócić po kilku miesiącach - wynikało to z różnicy ceny między tym co płaciłem za kablówkę, a tym, co zaoferowała cyfra. Akwizytor skwapliwie potwierdził moje obliczenia.

Gdy już podpisałem umowę, podsunął mi do podpisania oświadczenie, z którego wynikało, że w czasie montażu mogą (ale nie muszą) wystąpić dodatkowe koszty, które będę musiał ponieść. Zrozumiałem to tak, że zapłacę np. za ponadstandardową długość kabla.

Monterzy pojawili się już nazajutrz. Okazało się, że koszty montażu wyniosły łącznie 478 zł, policzono mi nie tylko za cały kabel, ale i za każdą śrubkę i złączkę i to po cenach dwukrotnie wyższych od tych, co w sklepie. Akwizytor po prostu wyłudził ode mnie podstępem dodatkowa kasę, nie uprzedzając mnie o rzeczywistych kosztach. Mało to, sprzęt nie działał, miał wystartować dopiero po 3 godzinach, mimo to monter chciał, bym podpisem potwierdził odbiór jego pracy, bo on przecież zrobił, co do niego należało. Zostawił mi też telefon, pod który miałem dzwonić, gdyby coś nie działało. Po 3 godzinach programu nadal nie odbierałem, a monter nie odbierał telefonu.

Następnego dnia rano obudził mnie telefon, miła pani chciała upewnić się, czy wszystko działa. Była zdziwiona, że nie działa. Stwierdziła, że poinformuje o wszystkim montera, ten przyjdzie i mi zrobi tak, by działało. Spytała też, czy wszystko gra i czy jestem zadowolony z umowy na… 60 zł. Gdy nieco wkurzony spytałem, skąd taka kwota, usłyszałem: „a co panu zależy 10 zł zapłacić”. No po prostu bezczelność niemająca sobie równej! Nigdy dotąd nie spotkałem się z taką odzywką…

Monter do mnie nie przyszedł, Cyfra nie chodziła, bo nie była aktywowana, dopiero znajomy uświadomił mi, jak sobie z tym poradzić. Wysłano mi też „uprzejmy” list, w którym zrobiono ze mnie idiotę i analfabetę dowodząc, że podobno podpisałem umowę na 60 zł i na dodatek dostałem tylko 3 miesiące gratis. Okazało się, że kopia, którą posiada Cyfra, różni się od oryginału, którym dysponuję. Krótko mówiąc, te złodzieje posunęli się do FAŁSZERSTWA dokumentu, tylko po to, by ściągać ze mnie dodatkowe 10 zł każdego miesiąca.

Oddałem oczywiście sprawę do Rzecznika Konsumentów. Odpowiadając na jego bardzo konkretne zarzuty, Cyfra po raz kolejny usiłowała zrobić ze mnie idiotę i analfabetę i wmówić mi, że podpisałem coś, czego nie podpisałem. Rzecznik zaproponował ugodę. Zamiast przyjęcia czy choćby przedstawienia swoich warunków, Cyfra wystawiła mi w tym miesiącu fakturę już nawet nie na 60, ale na 73 zł. Nb. żadnego regulaminu czy cennika nie widziałem na oczy, nie umiem go także znaleźć na witrynie tych naciągaczy i oszustów. Rzecznik też nie umie.

Czy my żyjemy w kraju cywilizowanym, czy w jakimś bantustanie? Jak to możliwe, by usługodawca dowolnie ustalał sobie cenę usługi i po prostu informował o niej usługobiorcę? Czy umowa, w której jasno nie określono kwoty miesięcznego zobowiązania jest w ogóle ważna? Ja z czymś takim dotąd się nie spotkałem nigdy, uczono mnie, że podanie kwoty zobowiązania jest warunkiem sine qua non ważności umowy cywilno-prawnej, a wszelkie zmiany tej kwoty muszą zachodzić na drodze aneksów, które strony mogą zaakceptować lub nie. Jest to logiczne. Przecież wczoraj wystawili fakturę na 60 zł, dziś na 73 zł, jutro wystawią na 90 zł, pojutrze na 150 zł, a za rok może na 1000 zł? A właściwie dlaczego nie? Co mnie chroni przed takim kaprysem Cyfry+, jeśli rzeczywiście cenę usługi mogą sobie ustalać dowolnie?

Zapowiedziałem, że ja tej faktury nie zapłacę, ani żadnej następnej. Jak na razie Cyfra molestuje mnie esemesami, przypominając o zaległej fakturze, a ja przypominam im, że tego typu esemesy są karalne jako forma mobbingu. Przecież brak płatności nie wynika z mojego roztargnienia, ale z decyzji, którą podjąłem. Afera będzie pewnie miała ciąg dalszy. Tymczasem jednak napiszę każdemu tak:

Człowieku, masz krztę rozumu? Trzymaj się jak najdalej od Cyfry+. No, chyba, że masz w domu za dużo pieniędzy i nie masz ich na co wydać…
grzegorj jest off-line  
Odpowiedz

Podobne wątki na Forum Prawnym
Wątek
§ problem ze zmianą warunków umowy przez Cyfrę plus (odpowiedzi: 35) Dzień dobry. W dniu 10.03.2012 roku zaskoczył mnie wyświetlony na ekranie TV rachunek za abonament w marcu 2012 roku, a właściwie jego wysokość. Po...
§ Problem z Cyfrą + - proszę o pomoc (odpowiedzi: 1) Witam, końcem grudnia podpisałem zamówienie na instalację zestawu do odbioru Cyfry+. Po konsultacji z żoną stwierdziliśmy, że oferta prezentowana...
§ Problem z Cyfrą+ (odpowiedzi: 1) Zawarłem umowę z Cyfrą+ i dostałem dekoder i kartę. Po rozwiązaniu umowy i zdaniu dzierżawionych od Cyfry+ sprzętów okazało się, że nie zgadzają się...
§ Umowa z cyfrą na zagubiony dowód - problem (odpowiedzi: 2) Witam wszystkich i proszę kogoś mądrego o pomoc. Opiszę swoją sytuację: Jakiś czas temu zgubiłem dokumenty fakt ten od razu zgłosiłem w banku który...
§ problem z cyfrą plus (odpowiedzi: 1) witam i pozdrawiam - mam taki problem - przez ok 10 lat byłem klientem cyfry plus umowę rozwiązałem w zeszłym roku. Kilka dni temu otrzymałem z sądu...
§ Problem z Cyfrą + (odpowiedzi: 4) Witam. Jestem nowym użytkownikiem tego forum i za wszelkie popełnione błędy dotyczące tego postu z góry przepraszam. Jakiś czas temu mam na myśli...


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 03:13.