RE: Problem z cyfrą plus
Witam,
otóż w maju tego roku podpisałem umowę z Cyfrą. Przyznaję że oferta brzmiała kusząco, była to jakaś promocja. Za montaż wyszło 530zł. Po paru dniach zrezygnowałem jednak, zgodnie z przysługującym mi prawem w ciągu 10 dni od podpisania umowy mogłem ją anulować. W końcu 22 czerwca rozwiązali ją, a po 4 dniach przyjechali po sprzęt, ponownie pobierając opłatę 50 zł. Sporo straciłem, ale trudno, drugi raz człowiek pomyśli. Jednak na początku czerwca przyszedł do mnie rachunek. Po długiej wymianie zdań i wysłaniu pisma, okazało się, że podpisałem 2 umowy, ale anulowana została tylko jedna. Rzekomo ta obecna na kwotę 10zł miesięcznie obowiązuje na okres minimalny 19 miesięcy, do 31. grudnia 2013.
Nie wiem jak to w kocu rozwiązać. Nie posiadam żadnego sprzętu, musiałem im płacić aby go zabrali, ale wedle umowy muszę im płacić. Byłem przekonany, że skro rozwiązuję umowę to wszystkie moje problemy się skończą.
Odnośnie tych dwóch umów, to widnieją tam faktycznie oba numery, z tym że jeden jako numer abonenta, a drugi jako numer wprowadzającego.
Byłbym wdzięczny za jakiekolwiek rady, z góry dziękuję.
|