Kabel słuchawek zwija się - sprzedawca nie chce uznać reklamacji - Forum Prawne

 

Kabel słuchawek zwija się - sprzedawca nie chce uznać reklamacji

Witam! Na Allegro w sklepie Komputronik zakupiłam słuchawki Microsoft LX3000. Słuchawki są sprawne, ale kabel zwija się tak: screenSHU - The fastest screen capture ever. Słuchawki, jak widać, skręcają się praktycznie na całej długości. Sądziłam, ...



Wróć   Forum Prawne > Pomoc prawna z zakresu prawa prywatnego > Prawo cywilne > Prawa konsumenta


Odpowiedz
 
27-01-2016, 18:02  
hafu87
Początkujący
 
Posty: 13
Domyślnie Kabel słuchawek zwija się - sprzedawca nie chce uznać reklamacji

Witam!
Na Allegro w sklepie Komputronik zakupiłam słuchawki Microsoft LX3000. Słuchawki są sprawne, ale kabel zwija się tak:
screenSHU - The fastest screen capture ever.

Słuchawki, jak widać, skręcają się praktycznie na całej długości. Sądziłam, że jak poleżą rozpakowane, to kabel się rozprostuje, ale tak się nie stało, nie daje się nawet rozciągnąć. Zgrzewy kabla ewidentnie wskazują na wadę fabryczną. Martwię się, że z czasem po prostu się kabel w środku przełamie i nici z reklamacji bo uznają to jako usterkę mechaniczną. Poza tym utrudnia mi to ich użytkowanie, bo ze względu na znaczne skręcenie kabla, są wyjątkowo krótkie i często wyciągam je wręcz z gniazda USB, zatem kabel w praktyce nie ma takiej długości jak na opakowaniu.

Słuchawki odesłałam na koszt sprzedawcy, czekałam miesiąc i co? Dostałam je z powrotem, ten sam (!!!) kabel, tylko naciągnięty (podejrzewam, że pod wpływem ciepła). Oczywiście po niespełna tygodniu znowu zaczął się zwijać. Napisałam do Strefy Marek Allegro w tej sprawie, w odpowiedzi dostałam wiadomość o takiej treści:
Dziękujemy za kontakt.

Otrzymaliśmy następującą informację z serwisu:
„Sprzęt wrócił z Serwisu z taka adnotacją: „przyjęte urządzenie jest sprawne.NIE STWIERDZONO NIEPRAWIDŁOWOŚCI W DZIAŁANIU PRODUKTU, TEST OK.
Jeśli nie zgadza się Pani z tą decyzją może Pani składać pisemną reklamacje –odwołanie.”


I tak, chcę napisać takie odwołanie, tylko prosiłabym Was o pomoc, by było ono wyczerpujące i pomogło mi w uzyskaniu w pełni sprawnego sprzętu odpowiadającemu opisowi :/ Nie jestem też pewna czy powinnam pisać REKLAMACJĘ czy oprzeć się o przepisy w związku z NIEZGODNOŚCIĄ TOWARU.
hafu87 jest off-line  
27-01-2016, 19:02  
cedwah
Moderator
 
cedwah na Forum Prawnym
 
Posty: 13.466
Domyślnie RE: Kabel słuchawek zwija się - sprzedawca nie chce uznać reklamacji

Cytat:
Napisał/a hafu87 Zobacz post
w sklepie Komputronik zakupiłam słuchawki
kiedy?
cedwah jest off-line  
27-01-2016, 19:24  
hafu87
Początkujący
 
Posty: 13
Domyślnie RE: Kabel słuchawek zwija się - sprzedawca nie chce uznać reklamacji

05.10.2015 zakupiłam słuchawki, w grudniu trafiły na serwis a otrzymałam je z powrotem miesiąc później.
hafu87 jest off-line  
27-01-2016, 19:32  
cedwah
Moderator
 
cedwah na Forum Prawnym
 
Posty: 13.466
Domyślnie RE: Kabel słuchawek zwija się - sprzedawca nie chce uznać reklamacji

Odwołanie nic nie da, nie ma takiej instytucji. Zasięgnij opinii rzeczoznawcy i jeśli będzie pozytywna dla Ciebie ponownie złóż reklamację - na podstawie przepisów kc o rękojmi za wady fizyczne. Opinia jest płatna, ale w przypadku uznania reklamacji sprzedawca będzie musiał zwrócić koszty.
cedwah jest off-line  
Odpowiedz

Podobne wątki na Forum Prawnym
Wątek
§ Zepsuty telefon-sprzedawca nie chce uznać reklamacji (odpowiedzi: 7) Witam. Miesiąc temu wylicytowałam na allegro używany telefon. W opisie aukcji sprzedawca umieścił informację o tym, że działa on bez zarzutu. Po...
§ Odrzucenie reklamacji - sprzedawca sam przeciął kabel! (odpowiedzi: 2) Witam, jakiś czas temu moje słuchawki kupione na allegro przestały grać poprawnie, dźwięk był zniekształcony, skwierczał itd. Postanowiłem wysłać...
§ sklep internetowy nie chce uznać reklamacji (odpowiedzi: 1) Witam. Kupiłam w sklepie internetowym lodówkę. W obecności kuriera obejrzałam ją, wszystko było ok. Gdy ją ustawiłam, zdjęłam folię ochronną okazało...
§ sprzedawca nie chce uznać reklamacji (odpowiedzi: 1) witam mam taki problem dałem samochód do mechanika by wyciemnił mi rozrząd oraz i pozostałe paski po przejechaniu 130 kilometrów pasek uległ...
§ Sprzedawca nie chce uznać zwrotu ALLEGRO (odpowiedzi: 2) Witaj. Posiadam kolejny problem. Otóż znajomy zakupił telefon na allegro który miał być bez sim locka o czym sprzedawca zapewniał ze nie ma go od...
§ Serwis nie chce uznać reklamacji. (odpowiedzi: 1) Witam! Mam pewien problem. W lutym tego roku zakupiłem nowy telefon marki Sony Ericsson. Już przy pierwszym uruchomieniu zauważyłem jego wadę. Na...


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 22:58.