Witam!
Na Allegro w sklepie Komputronik zakupiłam słuchawki Microsoft LX3000. Słuchawki są sprawne, ale kabel zwija się tak:
screenSHU - The fastest screen capture ever.
Słuchawki, jak widać, skręcają się praktycznie na całej długości. Sądziłam, że jak poleżą rozpakowane, to kabel się rozprostuje, ale tak się nie stało, nie daje się nawet rozciągnąć. Zgrzewy kabla ewidentnie wskazują na wadę fabryczną. Martwię się, że z czasem po prostu się kabel w środku przełamie i nici z reklamacji bo uznają to jako usterkę mechaniczną. Poza tym utrudnia mi to ich użytkowanie, bo ze względu na znaczne skręcenie kabla, są wyjątkowo krótkie i często wyciągam je wręcz z gniazda USB, zatem kabel w praktyce nie ma takiej długości jak na opakowaniu.
Słuchawki odesłałam na koszt sprzedawcy, czekałam miesiąc i co? Dostałam je z powrotem,
ten sam (!!!) kabel, tylko naciągnięty (podejrzewam, że pod wpływem ciepła). Oczywiście po niespełna tygodniu znowu zaczął się zwijać. Napisałam do Strefy Marek Allegro w tej sprawie, w odpowiedzi dostałam wiadomość o takiej treści:
Dziękujemy za kontakt.
Otrzymaliśmy następującą informację z serwisu:
„Sprzęt wrócił z Serwisu z taka adnotacją: „przyjęte urządzenie jest sprawne.NIE STWIERDZONO NIEPRAWIDŁOWOŚCI W DZIAŁANIU PRODUKTU, TEST OK.
Jeśli nie zgadza się Pani z tą decyzją może Pani składać pisemną reklamacje –odwołanie.”
I tak, chcę napisać takie odwołanie, tylko prosiłabym Was o pomoc, by było ono wyczerpujące i pomogło mi w uzyskaniu w pełni sprawnego sprzętu odpowiadającemu opisowi :/ Nie jestem też pewna czy powinnam pisać REKLAMACJĘ czy oprzeć się o przepisy w związku z NIEZGODNOŚCIĄ TOWARU.