Ręce mi opadają dzisiaj dostałem wiadomość
"Dzień dobry,
uprzejmie informuję, iż dnia 2016-01-30 poprosiliśmy o wysyłkę do serwisu w celu naprawy.
Jednocześnie pragnę poinformować, iż sam sprzęt pojechał do serwisu kilka dni później oznacza to że nie przekroczyliśmy 14 dni a więc Pana żądanie jest nie zasadne, nie możemy się pozytywnie do tego ustosunkować.
Również na kolejny dowód przytaczam fakt, iż dostał Pan informację w mailu, który informował o przejeździe kuriera "Następnie urządzenie zostanie poddane weryfikacji pod kątem zgłaszanej usterki.
Jednocześnie informuję, iż na obecnym etapie reklamacji nie możemy się do niej pozytywnie ustosunkować.".
Już w tym dniu został Pan poinformowany co będzie działo się ze sprzętem. "
Pani z działu reklamacji ewidentnie wprowadza mnie w błąd, wydaję mi się że podlegają odpowiedzialności karnej Art. 286.
kk j ak Art 107
kw.
Bardzo proszę o informację co mam zrobić za co z góry dziękuję.