RE: Reklamacja przenośnego Dysku Twardego electro.pl
Problem w tym że byłem sprawdzić dysk przed wysłaniem na gwarancje i w sklepie z sprzętem komputerowym otrzymałem informację że w dysku prawdopodobnie padł silniczek bo dysk dawał oznaki życia ale go nie czytało. Tak więc istniała szansa naprawy i taką informację również otrzymałem od serwisu electro.pl. Nie można go było oddać do firmy odzyskującej dane ponieważ musieli by go otworzyć a to było by jednoznaczne z utratą gwarancji.
moja korespondencja z electro.pl:
W przypadku kontaktu z Działem Obsługi Klienta prosimy o powoływanie się na ten numer.W ciągu kilku dni roboczych skontaktujemy się z Państwem, w celu omówienia dalszego przebiegu reklamacji. Wyniki prowadzonej sprawy reklamacyjnej możecie Państwo śledzić po zalogowaniu się w panelu MOJE KONTO (tylko dla zarejestrowanych klientów), gdzie pracownicy naszego działu będą aktualizować statusy Państwa reklamacji oraz pozostawiać ważne informacje.
Pozdrawiamy,
Dział Obsługi Klienta Electro.pl
---------------------------------------------------------------------------------------------------
do działu reklamacji electro.pl
Czy do produktu dołączony powinien być arkusz głoszenia co się dzieje z dyskiem?
W jaki sposób będzie przebiegać cała procedura gwarancyjna.
Co z danymi zapisanymi na dysku? nie ukrywam że zależy mi na pozostawieniu danych w takim samym stanie jak przed usterką. Dodatkowo chciałem zgłosić że dysk kilka razy przed powstałą usterką zawiesił się i nie reagował aż do momentu odłączenia go od zasilania.
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Dzień dobry,
Uprzejmie informujemy, że w celu potwierdzenia występującej wady i stwierdzenia zasadności złożonej reklamacji, przedmiotowy Dysk WD My Passport AV-TV 1TB WDBHDK0010BBK musi zostać poddany dokładnym oględzinom przez Autoryzowany Serwis Producenta.
Następnie jeśli podane usterki zostaną potwierdzone i nie będą wynikiem nieprawidłowej eksploatacji, urządzenie zostanie bezpłatnie naprawione.
W przypadku odpowiedzi prosimy o zachowanie ciągłości korespondencji.
Pozdrawiam
|