Hej nie bardzo się znam na tych sprawach.. Proszę pomóżcie..
Ostatecznie sprawa stanęła na tym, że buty odebrałem, i niestety reklamacja nieuznana.
Generalnie mam kilka pytań, mam nadzieję, że mi pomożecie
1. Czy sprzedawca miał prawo zasłaniać się ochroną danych osobowych i nie poprosić do rozmowy osoby, która rozpatrywała moją reklamację pomimo, iż jej nazwisko widniało na reklamacji (czyli znam nazwisko, ale i tak nie wiem kto to jest, bo nie znam osób tam pracujących)?
2. Czy na reklamacji musi widnieć data, z jaką reklamacja została rozpatrzona? Czy jeśli tej daty brakuje, to mogę jakoś powołać się na ten fakt i uznać reklamację za nieważną?
3. Czy reklamację może rozpatrywać "Sprzedawca-kasjer"-czy do tego potrzebne są jakieś uprawnienia i czy zwykły klient ma prawo wglądu do takich dokumentów (czy może poprosić o ich okazanie)?
4. Gdzie najlepiej się odwołać od nieuznanej reklamacji-Federacji Konsumentów, Inspekcji Handlowej czy do Sądu?