Sklep internetowy nie wywiazal sie z umowy. - Forum Prawne

 

Sklep internetowy nie wywiazal sie z umowy.

Dnia 2016-02-23 zawarłam umowę na odległość dotyczącą kupna dwóch produktów. Po jakimś czasie przesłano mi jeden produkt, dostałam maila z informacją, że druga rzecz zostanie dosłana, bez konkretnej informacji kiedy. Na stronie sklepu online jest ...



Wróć   Forum Prawne > Pomoc prawna z zakresu prawa prywatnego > Prawo cywilne > Prawa konsumenta


Odpowiedz
 
18-04-2016, 15:48  
jisabel
Początkujący
 
Posty: 5
Domyślnie Sklep internetowy nie wywiazal sie z umowy.

Dnia 2016-02-23 zawarłam umowę na odległość dotyczącą kupna dwóch produktów. Po jakimś czasie przesłano mi jeden produkt, dostałam maila z informacją, że druga rzecz zostanie dosłana, bez konkretnej informacji kiedy. Na stronie sklepu online jest informacja, "Produkt wysyłamy w 7-21 dni od zaksięgowania wpłaty i daty dostępności." dodatkowo jest informacja "wysyłka od 7 do 21 dni".

W regulaminie na stronie internetowej jest zapis:
"Czas realizacji Zamówienia wynosi od 2 do 30 dni w zależności od zamawianych produktów. Szczegółowa informacja dotycząca czasu realizacji Zamówienia jest podawana w momencie składania Zamówienia, oraz jest podana przy każdym produkcie w momencie jego zamawiania."

Natomiast w mailu przy zamówieniu dostałam informację:
"Termin realizacji zamówienia nie może przekroczyć 30 dni od daty jego złożenia. Jeśli w przypadku określonych towarów termin ten jest dłuższy, Sklep Internetowy zawiadomi o tym niezwłocznie Klienta wysyłając e-mail na adres podany przez Klienta. "

2016-04-07 napisałam maila, że 30 dni minęło (30 dni roboczych, chociaż nie ma wyszczególnione czy robocze czy nie, uznałam że bezpieczniej przyjąć dni robocze) a nadal nie dostałam zamowienia i poprosiłam o informację, kiedy produkt zostanie wysłany. Niestety nie dostałam informacji co się dzieje oraz kiedy zostanie wysłany, a minęło już 7 dni roboczych.

Bardzo proszę o pomoc, co w takiej sytuacji powinnam zrobić?

Edycja:
Zapomniałam dodać, że zamównie zostało opłacone 2016-02-23.
jisabel jest off-line  
18-04-2016, 16:33  
lowcaabsurdu
Stały bywalec
 
Posty: 652
Domyślnie RE: Sklep internetowy nie wywiazal sie z umowy.

a to jest sklep w Polsce czy towar dociera bezpośrednio np. z Chin do klienta ?
lowcaabsurdu jest off-line  
18-04-2016, 16:34  
jisabel
Początkujący
 
Posty: 5
Domyślnie RE: Sklep internetowy nie wywiazal sie z umowy.

Sklep jest w Polsce, towar prawdopodobnie jest ściągany z jakiegoś innego państwa, ale przechodzi przez sklep i sklep dopiero wysyła towar do klienta.
jisabel jest off-line  
Odpowiedz

Podobne wątki na Forum Prawnym
Wątek
§ Zerwanie umowy przez sklep internetowy (odpowiedzi: 1) Kupiłem w skepie internetowym gitarę w b. atrakcyjnej cenie, takiej jaka była podana, np. Cena katalogowa 1200 zł, twoja cena 200 zł, oszczedzasz...
§ Sklep internetowy nie wywiazal sie z umowy (odpowiedzi: 3) Cześć. Próbuję coś w tym temacie, ale te wszystkie paragrafy dość trudno mi zrozumieć i potrzebuję prostej rady co mogę zrobić w takiej sytuacji....
§ Sklep internetowy nie wywiazal sie z umowy. Ja Nie chce pieniedzy tylko towar (odpowiedzi: 9) Wczoraj zrobiłem zakupy w internetowym sklepie. złożyłem zamówienie i pracownik poinformował mnie, ze towar jest na magazynie i zamówienie zostanie...
§ sklep internetowy nie chce wywiązać się z umowy (odpowiedzi: 2) Dwa dni temu zakupiłem w sklepie internetowym Comp4You - Centrum Komputerowe dwa laptopy. Zrobiłem to głównie przez cenę, która wydała mi się bardzo...
§ sklep internetowy i niewywiazanie sie z umowy (odpowiedzi: 1) Witam, co zrobic w wypadku gdy: - przesylka towaru trwala 21 dni (po telefonicznym upomnieniu facet wreszcie ja wyslal) podczas kiedy regulamin...
§ Sklep internetowy nie wywiazal sie z umowy. Czy moge domagac sie odszkodowania? (odpowiedzi: 1) Witam, Jezeli taki watek juz byl, to przepraszam, nie moglam znalesc. Bardzo prosze o pomoc - nie jestem w stanie wyegzekwowac zamowienia...


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 05:47.