Witam, dnia 20 kwietnia br. zamówiłem słuchawki firmy Sennheiser o wartosci 765zł w sklepie internetowym OleOle.pl.
Dzień później czyli 21 kwietnia je otrzymałem i w ciągu 2 godzin odesłałem z powrotem z formularzem zaznaczajac Rekojmia ze względu iż dźwięk w słuchawkach był słabej jakości tak jakby brakowało jakiejś warstwy dźwięku.
Dnia 9 maja otrzymałem od nich maila że reklamacji nie przyznali ze wzgledu iz wada którą wymieniłem w formularzu reklamacyjnym nie potwierdziła wystepowania, a wpisalem tam: "slaba jakosc dzwieku" co faktycznie bylo prawda.
Cytat:
W odpowiedzi na złożoną reklamację uprzejmie informujemy, że zgłoszone żądanie reklamacyjne nie może być uwzględnione.
Przeprowadzona weryfikacja podanej w zgłoszeniu reklamacyjnym wady towaru nie potwierdziła jej występowania. Reklamowany towar jest zgodny z umową, wolny od wad, za które Sprzedawca ponosi odpowiedzialność. W zaistniałych okolicznościach nie jest możliwe załatwienie reklamacji w oczekiwany sposób.
|
Po tym mailu napisałem, że problem u mnie wystepowal i testowalem go na laptopie oraz komputerze po czym odpisali:
Cytat:
informuję, iż w trosce o Pana zadowolenie skierowaliśmy do punktu napraw prośbę o przeprowadzenie dodatkowej weryfikacji towaru.
|
Po 3 dniach czyli dzisiaj 13 maja br. otrzymalem smsa ze produkt zostal odebrany z serwisu producenta i proszą o oczekiwanie na przesylke z towarem, więc wysłałem zapytanie na maila czemu wysyłają mi produkt z powrotem jeśli nic nie zostało naprawione a słuchawki u mnie nie działały, więc dostałem taka informację:
Cytat:
informuję, iż decyzje odnośnie zgłoszeń reklamacyjnych podejmujemy na podstawie opinii sporządzanych przez autoryzowane punkty napraw. W przedmiotowej sprawie przeprowadzone przez serwis testy urządzenia nie wykazały nieprawidłowości w funkcjonowaniu produktu.
Poniżej przekazuje informacje którą otrzymaliśmy z punktu napraw:
Towar sprawny- nie dociśnięty przewód sygnałowy w lewej muszli
|
Odpisałem na to, że produkt nie był sprawny w chwili kiedy go otrzymałem, więc po dobroci spytałem czy mogę wymienić je na słuchawki innej firmy lub zwrot pieniędzy i na to dostałem taka odpowiedź:
Cytat:
informuję, iż zgodnie z ustawą o prawach konsumenta, Konsument może odstąpić od umowy bez wskazania przyczyny w terminie 14-dni od otrzymania towaru. W przedmiotowej sprawie dokonał Pan zgłoszenia reklamacyjnego, natomiast czas na dokonanie odstąpienia od umowy został przekroczony.
Dodatkowo informuję, iż przeprowadzona weryfikacja techniczna reklamowanego towaru nie potwierdziła podanych w zgłoszeniu reklamacyjnym niezgodności towaru z umową. Reklamowany towar jest zgodny z umową, nadaje się do celu, do jakiego tego rodzaju zwykle towar jest używany, oraz jego właściwości odpowiadają właściwościom cechującym towar tego rodzaju. W takiej sytuacji odpowiedzialność sprzedawcy jest wyłączona.
W przypadku jakichkolwiek problemów z urządzeniem prosimy o ponowny kontakt.
|
Sami mi przecież napisali w poprzedniej wiadomości, że:
"Towar sprawny- nie dociśnięty przewód sygnałowy w lewej muszli"
Jakim cudem towar był sprawny kiedy go otrzymałem? Musieli to naprawić w serwisie, a jeśli kabel był niedociśnięty w lewej muszli, więc musieli muszlę otworzyć i kabel poprawić. Jeśli nie było dźwięku w lewej słuchawce, a w powodzie rękojmi wpisałem: słaba jakość dźwięku, a oni mi tego nie przyjęli dodatkowo nie mogę zwrócić słuchawek ponieważ minęło 14 dni od otrzymania produktu, które miałem zaledwie 2 godziny i od tam tej pory ich nie widziałem.
Co robić? Mam komuś zapłacić na tym forum za pomoc? Konto mam na tym forum od 4 lat, a dopiero teraz spotkała mnie pierwszy raz taka niemiła sytuacja.