Obsluga klienta
Czy są jakies przepisy prawne, dotyczace obslugi klienta, badz uslug swiadczonych przez uslugodawce.
Przedstawie moze sytuacje:
W pewnym sklepie nalezacym do sieci ogolnopolskiej udalem sie w celu zakupu szkiel kontaktowych. Sklep znajduje sie w jednej z galerii w moim miescie. Problem polega na tym, ze pracownice sklepu calkowicie olewaja klientow. Zbiera sie kolejka w ktorej ludzie stoja po kilkadziesiat minut a one nie wykonuja swoich obowiazkow obslugi klienta w nalezyty sposob. Chodza po sklepie w tepie spacerowym, nie znaja sie na wlasnym fachu. Zeby kupic soczewki stalismy 20 min. i nie zostalismy obsluzeni. Przed nami kilka osob zrezygnowalo z zakupu i opuscilo stoisko. Jednak dla nas byly one niezbedne dlatego musielismy czekac az kaprysna ekspedientka z mozołem wykona swoja prace. Po 30 min. czekania zrezygnowalismy. Postanowilem powiedziec kilka słów ekspedientce i zażądałem widzenia z kierownikem, na co uslyszalem ze kierownik jest nieosiągalny. Czy da sie zrobic cos w takiej sytuacji ? Jest jakis sposob na aroganckich pracownikow sklepu ? prosze o pomoc
|