Sprzedaż towaru firmie a zwrot (przy braku zamówienia)
Witam,
kupiłam jako firma sporą ilość towaru (tekstylia). Przy rozmowie z handlowcem nie podpisaliśmy żadnej umowy współpracy, umówiliśmy się, że prześle mi przekrojowy towar na sklepy. Nie złożyłam żadnego zamówienia dotyczącego ilości, kolorów, wzorów itd. Handlowiec wysłał w oparciu swój pomysł.
Ustna umowa była taka, że zobaczę co się przyjmie, resztę zwrócę lub wymienię.
Towaru przyszło bardzo dużo, kilkanaście kartonów, faktura z terminem 60 dni.
Towar słabo się sprzedawał, minęło te 60 dni, nawet już 90 i chciałam oddać minimum połowę towaru. Pracownik firmy był na miejscu, obejrzał towar (oryginalnie zapakowany, bez żadnych wad, nawet jeszcze w kartonach w których przyszedł) i po kilku dniach powiedział, że ostateczne stanowisko firmy jest takie, że nie mogę nic oddać, za wszystko muszę zapłacić i że przejmuje to zewnętrzna firma windykacyjna.
Czy mam jakieś szanse na oddanie tego towaru ? Być może zawiniłam, że przyjęłam ten towar, ale byłam pewna że przyjmuję go na próbę. Gdybym wiedziała, że nie będę mogła oddać, nigdy bym tyle nie przyjęła. I co najważniejsze, wybrałabym sobie ja kolory i ilości w oparciu o cennik (którego też wcześniej nie znałam)
Z góry dziękuję za odpowiedź
|