Nieuczciwe praktyki DPD
Firma kurierska DPD namówiła mnie na podpisanie z moją firmą / Spółka z o.o. / promocyjnej umowy rocznej na świadczenie usług za miesięczną korzystną opłatą ryczałtową. Niestety po podpisaniu umowy DPD zaczęło stawiać warunki dot. nadawania przesyłek w ramach tej umowy , które uniemożliwiały korzystanie z usługi. Były to ograniczenia czasowe zamawiania kuriera , ograniczenia dot samej przesyłki itp.. Warunki te nie były wcześniej podane w umowie ani też w regulaminach. W rezultacie DPD nie zrealizowało żadnej zgłoszonej przez nas przesyłki. DPD nie reagowało też na prośby o wsparcie i umożliwienie kontaktu z ich przedstawicielem w tej sprawie. Po miesiącu rozwiązaliśmy umowę z winy DPD , przedstawiając mocne argumenty. DPD nie zareagowało na to pismo i co miesiąc przysyłało e-mailem fakturę ryczałtową. DPD nie odpowiadało również na pisma Kancelarii Prawnej , która w naszym imieniu kwestionowała bezzasadne wysyłanie faktur i przysyłane wezwania do zapłaty. Po wystawieniu 6 faktur miesięcznych DPD rozwiązało umowę i zgłosiło Spółkę i prywatnie wspólników do Krajowego Rejestru Długów. DPD nie występuje na drogę sądową bo nie widzi szans wygrania sprawy ze Spółką , ale wywiera szantaż na osobach prywatnych zgłaszając je do KRD. Zobowiązanie w KRD jest na kwotę ok. 2000zł , widnieje jako sporne i kwestionowane przez Spółkę ,ale to wystarcza aby osoby prywatne zgłoszone /chyba bezprawnie / przez DPD do KRD miały utrudnioną sytuację przy zawieraniu jakichkolwiek umów prywatnych. Proszę o poradę jakie kroki powinny podjąć właściciele Spółki aby jak najszybciej zmusić firmę DPD do wycofania zgłoszenia w Krajowym Rejestrze Długów. ZBYLUT
|