niekończąca się naprawa w ramach gwarancji - Forum Prawne

 

niekończąca się naprawa w ramach gwarancji

witam, proszę o pomoc, mam problem z naprawą gwarancyjną, oddałem telefon kom nokia n95 do naprawy , usterka została naprawiona lecz uszkodzono w serwisie podświetlenie (telefon oddałem ponieważ jeden z klawiszy działał samoczynnie), po stwierdzeniu, ...



Wróć   Forum Prawne > Pomoc prawna z zakresu prawa prywatnego > Prawo cywilne > Prawa konsumenta


Odpowiedz
 
18-08-2009, 19:40  
daniel1980
Początkujący
 
Posty: 2
Domyślnie niekończąca się naprawa w ramach gwarancji

witam, proszę o pomoc,
mam problem z naprawą gwarancyjną, oddałem telefon kom nokia n95 do naprawy , usterka została naprawiona lecz uszkodzono w serwisie podświetlenie (telefon oddałem ponieważ jeden z klawiszy działał samoczynnie), po stwierdzeniu, że telefon jest w gorszym stanie niż go oddałem nie przyjąłem go, pani spisała protokół i go ponownie odesłano. Problem polega na tym, że po 5 dniach leżenia w serwisie przysłano go w takim samym stanie w jakim go oddałem, NIE ZROBIONO KOMPLETNIE PRZY NIM NIC..., odesłano go z powrotem, na mojej karcie gwarancyjnej powoli brakuje miejsca do wpisów, serwis twierdzi, że części są wymieniane, (ale efektów nie widać),
producent (nokia) na moje maile opisujące problem nie odpowiada,
serwis naprawiający trzyma już tel ponad miesiąc a wciągu pół roku był u nich w naprawie już 5 razy,nie odpowiadają na moje maile...
Czy należy mi się wymiana tel na nowy, jeśli nie, to po jakim czasie, ile razy może być sprzęt naprawiany?
Co mam zrobić, żeby odzyskać sprawny telefon?
Czy jest jakieś prawo, artykuł który zmusi ich do oddania sprawnego sprzętu lub wymiany na nowy?
Pozdrawiam i bardzo proszę o udzielenie odpowiedzi.
daniel1980 jest off-line  
18-08-2009, 19:49  
destructor
Stały bywalec
 
Posty: 26.869
Domyślnie RE: niekończąca się naprawa w ramach gwarancji

Proponuję porozmawiać z rzecznikiem praw konsumentów. Jeśli ponownie będą go próbować wcisnąć to nie przyjmować oczywiście ale reklamację złożyć na niezgodność towaru z umową a nie na gwarancję.
destructor jest off-line  
18-08-2009, 19:55  
daniel1980
Początkujący
 
Posty: 2
Domyślnie RE: niekończąca się naprawa w ramach gwarancji

to jest moj pierwszy taki przypadek ,bardzo prosze o porade jaka bedzie najodpowiedniejsza forma kontaktu z rzecznikiem praw
daniel1980 jest off-line  
18-08-2009, 20:01  
destructor
Stały bywalec
 
Posty: 26.869
Domyślnie RE: niekończąca się naprawa w ramach gwarancji

Najpierw telefonicznie a potem z nim porozmawiaj, umów się.
destructor jest off-line  
Odpowiedz

Podobne wątki na Forum Prawnym
Wątek
§ Prawa konsumenta - naprawa serwisowa w ramach gwarancji (odpowiedzi: 11) Witam Wszystkich! Po około czterech miesiącach po zakupie aparatu, w jednym z popularnych elektro marketów, obiektyw przestał się wysuwać. Aparat...
§ Iphone - naprawa w ramach gwarancji - ponowny defekt "po" (odpowiedzi: 2) Witam serdecznie, Zwracam się do Państwa z zapytaniem dotyczącym ewentualnych działań które mogą zostać podjęte w sytuacji którą opisuję poniżej...
§ Druga naprawa w ramach gwarancji - wymiana sprzętu (odpowiedzi: 1) Witam. Trochę ponad dwa lata temu zakupiłem laptopa + dodatkową gwarancję "plus" w ergo hestii. Po około roku zepsuł się napęd DVD który w ramach...
§ Naprawa telefonu w ramach gwarancji: 35 dni zamiast 14 (odpowiedzi: 3) Dzień dobry, na wstępnie dziękuję wszystkim, którzy tu zajrzeli i prawdopodobnie chcieli mi pomóc. Forum odwiedzałem już wielokrotnie i zawsze...
§ Naprawa w ramach gwarancji i zaginięcie przesyłki (odpowiedzi: 1) Skrócony opis sytuacji wygląda tak, jak poniżej opisałam. Jakiś czas temu zepsuł mi się komputer, więc przez infolinię producenta (SAMSUNG)...
§ Niekończąca się naprawa telefonu - wersja krótka (odpowiedzi: 1) Zakupiłem w Komputronik'u telefon HTC EVO 3D niecałe dwa lata temu. Dokupiłem do niego ubezpieczenie w firmie Mondial Assistance za kwotę 493 zł, a...


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 05:48.