Klient chce zwrócic zakupiony samochód.
Witam. Auto kupiłem w grudniu 2015 r. z przebiegiem 180 000 km od Niemca(na umowie rowniez bylo to wpisane). Od kwietnia auto zostało zarejestrowane w Polsce. Wczoraj postanowiłem sprzedac auto , Panowie przyjechali ,kupili. W ten sam dzien otrzymuje telefon ze klient sprawdził historie w serwisie i uciekło nam około 50 000 km i w serwisie wykazało 230 000. idomaga sie zwrotu pieniedzy. Po paru dniach przyszlo do mnie zawiodomienie od kupujacego o wadzie przedmiotu sprzedazy oraz oswiadczeniu o odstapieniu od umowy. Podkresla ze jesli nie uda zalatwic sie sprawy polubownie w ciagu 7 dni to skieruje sprawe do sadu. Nic w tym samochodzie nie zmieniałem i jest w pelni sprawnie technicznie. Co robic? Czy musze odpisac na takie pismo? Z gory dziekuje za madre odpowiedzi bo jestem laikiem w tego typu sprawach.
|