Cytat:
Napisał/a arturoooo Bo ja dalej twierdze, |
ja tez wyrwę z kontekstu kilka słów i mogę stwierdzić to co napisałeś ...
ad rem :
w #13 napisałem:
Cytat:
Napisał/a kirman możesz uzyskać pozytywną dla siebie opinię biegłego o wadzie aparatu i udać się z nią do sprzedawcy z ponowną reklamacją |
a nie "na pewno uzyskasz" ....
stwierdziłem tylko innymi słowami, iż nie ma sensu iść ponownie z reklamacją dla zasady pójdę , tupnę nogą a oni ( ci źli) się ugną i mi wymienią ...
tak naprawdę to również nie ma żadnej pewności, że pomoc rzecznika FK cokolwiek zmieni ,sprzedawca mając opinię serwisu może poinformować klienta ,że "aparat nie odbiega od norm producenta , a zatem jest sprawny , zostało wykonane porównanie z innym egzemplarzem tego modelu , który zachowuje się identycznie, a sprawnego aparatu nie ma powodu wymieniać ... "