komputer z blokadą
Witam
zakupiłem w polskiej firmie internetowej corvus (28 luty 2007) komputer z modułem telefonicznym potrzebny mi do pracy w ofercie pisało że działa z siecią era. Dla upewnienia się zadzwoniłem i zapytałem się czy będzie działał z usługą blueconnect i czy nie ma simlocka - zostałem zapewniony że nie posiada i wszystko będzie działać. Komputer został mi przywieziony i okazało się że nie ma polskiego zasilacza - i moduł posiada blokade na sieć amerykańską czyli nie działa! od firmy corvus dowiedziałem się że błąd w ofercie był - ale to nie ich wina ale hurtowni... oczywiście w polsce nie ma szans zdjęcia tej blokady! pierw kazali mi dzwonić i pytać się na własną rękę do stanów że niby to mój problem i mam sobie radzić sam bo moduł działa tylko trzeba go jakoś odblokować, pech... - zadzwoniłem do sony tam się dowiedziałem że w tej wersji komputera nie ma możliwości zdjąć blokady! mineło 4 miesiące komputer jest nadal niesprawny i nie wiem co mam z nimi zrobić ? jak dzwonie i pytam się czy coś z tym zrobią to albo się obrażają za to iż mówie iż oferta jest niezgodna z towarem i proszę o wymianę na sprawny i rzucają słuchawkami. Komputer kosztował mnie 12 tysięcy - teraz nowy warta 10 ... a nadal nie mam nic... czuje się okradziony i a przez swoją naiwność nie odesłałem im go odrazu tylko czekałem aż coś wymyślą?
jak zaradzić ?
|