Zwrot towaru od przedsiębiorcy, zamówionego telefonicznie
Witam!
Zamówiłem telefon od autoryzowanego dystrybutora w Polsce, dzwoniąc pod podany na stronie numer.
Wcześniej zadałem dwa pytania poprzez komunikator gadu-gadu- numer był podany na stronie. Została mi podana nieprawdziwa odpowiedź na jedno z pytań (moje pytanie brzmiało, "czy w telefonie można w słowniku T9 wyłączyć polskie znaki?" odpowiedź była "tak można", a po odebraniu telefonu okazało się, że jednak się nie da tego zrobić).
To jest jedna z przyczyn, dlaczego chcę zwrócić telefon. Kolejna jest taka, że telefon ogólnie mi nie odpowiada.
Teraz pytanie- czy mogę zwrócić telefon jeśli go rozpakowałem, naładowałem baterię, rozpakowałem także kabel USB, inne akcesoria są zapakowane?
Oczywiście posiadam wszystko, co otrzymałem z telefonem. Telefon nie posiada żadnych śladów użytkowania i jest w stanie, w jakim go odebrałem.
Od odebrania przesyłki minęły 4 dni.
Przeczytałem w innym poscie coś takiego:
"3. W razie odstąpienia od umowy umowa jest uważana za niezawartą, a konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. "
Proszę o pomoc
|