Odpowiedź na reklamację
Dnia 6 marca złożyłem reklamację z tytułu rękojmi. W piśmie żądałem zwrotu pieniędzy.Wiem, ze odpowiedź będzie negatywna, gdyż sprzedawca mówił, że nie uzna reklamacji, jednak z oficjalną odpowiedzią czekał do ostatniej chwili. Jutro mija 14 dzień na ustosunkowanie się do pisma. W druku reklamacyjny prosiłem o odpowiedź w formie listu poleconego. Dzisiaj otrzymałem sms od firmy o następującej treści "zapraszamy do firmy ......." i to wszystko. Żadnej informacji czy reklamację rozpatrzono pozytywnie czy negatywnie, a jeśli negatywnie to z jakiego powodu. Czy taki sms spełnia warunek poinformowania o ustosunkowaniu się do reklamacji? Myślałem żeby do nich zadzwonić i się za pytać o co chodzi, ale z drugiej strony jeśli taki sms nic nie znaczy, to jeśli nie poinformują jutro w jakiś inny sposób, to pojutrze reklamacja jest uznana z automatu za zasadną. Bardzo proszę o odpowiedź
|