B
biru112
Nowy użytkownik
- Dołączył
- 05.2018
- Odpowiedzi
- 1
Witam mam problem z firmą, która zajmuję się na zlecenie Plusa serwisem wyświetlacza w telefonach komórkowych.
Uczciwie płacę prawie od dwóch lat za serwis wyświetlacza 5zł miesięcznie. Niestety rowerzysta który mnie mijał i zahaczył o mnie spowodował uszkodzenie wyświetlacza w telefonie. Telefon postanowiłem wysłać do firmy której płacę za usługę "serwis wyświetlacza" telefon został przyjęty po czym dostałem informacje, że zrobili ekspertyzę i dodatkowo znaleźli jakieś uszkodzenia, których koszt naprawy wynosi około 350 zł. Powiedziałem, że dodatkowo nic nie chcę naprawić po za tym co opłacam co miesiąc czyli tylko wyświetlacz. Pani z infolinii odpowiedziała, że skoro nie wyrażam zgody na dodatkowe naprawy za opłatą, to nie muszą naprawiać mojego telefonu i mogą go odesłać z rozbitym wyświetlaczem. W regulaminie który podpisywałem nie ma nic o dodatkowych opłatach, ani o tym, że jak się nie zgodzę na nie to nie mają obowiązku naprawić mojego telefon. Moje pytanie brzmi czy mogę jakoś to od nich wywalczyć naprawę mojego telefonu czy naprawdę mogą od ludzi wyłudzać pieniądze za dodatkowe naprawy i naciągać na coś co się nie pokrywa z ich regulaminem?
link do regulaminu
http://www.plus.pl/documents/16/bad...lacza_regulamin-dla-uslug-akt-do-30092017.pdf
oto ich odpowiedź.
Witam
W związku ze zgłoszonymi roszczeniami informujemy, iż otrzymaliśmy informację z serwisu o kosztach naprawy urządzenia. Serwis wskazał konieczność wymiany dodatkowej części, aby urządzenie sprawnie funkcjonowało (obudowa, kamera). Wskazane części nie są objęte usługą Serwis Wyświetlacza. Proszę o decyzję czy jest zgoda na dopłatę w kwocie: 340,66 zł.
W przypadku akceptacji dopłaty za naprawę, proszę w tytule przelewu zamieścić swoje dane oraz nr szkody CLM180417-3494. Prosimy o przesłanie powyższej kwoty na numer konta bankowego:
96 1750 0009 0000 0000 3640 4795
Digital Care Sp. z o.o.
Pragniemy poinformować, że przy zgodzie na naprawę odpłatną w szczególnych przypadkach, możemy nie być w stanie dochować terminów naprawy wynikających z warunków Serwisu.
Informujemy również, że wymiana samego wyswietlacza nie jest możliwa. Urządzenie zgodnie z regulaminem zostało przesłane do autoryzowanego serwisu, naprawa musi zostac przeprowadzona w taki sposób, aby nie utracił Pan gwarancji producenta. Serwis stwierdził uszkodzenie mechaniczne obudowy i kamery, w przypadku wymiany samego wyświetlacza nie będzie mógł przedłużyć gwarancji na urządzeniu, co jest niezgodne z wymogami producenata. Serwis nie wykonuje zatem napraw częściowych.
Uczciwie płacę prawie od dwóch lat za serwis wyświetlacza 5zł miesięcznie. Niestety rowerzysta który mnie mijał i zahaczył o mnie spowodował uszkodzenie wyświetlacza w telefonie. Telefon postanowiłem wysłać do firmy której płacę za usługę "serwis wyświetlacza" telefon został przyjęty po czym dostałem informacje, że zrobili ekspertyzę i dodatkowo znaleźli jakieś uszkodzenia, których koszt naprawy wynosi około 350 zł. Powiedziałem, że dodatkowo nic nie chcę naprawić po za tym co opłacam co miesiąc czyli tylko wyświetlacz. Pani z infolinii odpowiedziała, że skoro nie wyrażam zgody na dodatkowe naprawy za opłatą, to nie muszą naprawiać mojego telefonu i mogą go odesłać z rozbitym wyświetlaczem. W regulaminie który podpisywałem nie ma nic o dodatkowych opłatach, ani o tym, że jak się nie zgodzę na nie to nie mają obowiązku naprawić mojego telefon. Moje pytanie brzmi czy mogę jakoś to od nich wywalczyć naprawę mojego telefonu czy naprawdę mogą od ludzi wyłudzać pieniądze za dodatkowe naprawy i naciągać na coś co się nie pokrywa z ich regulaminem?
link do regulaminu
http://www.plus.pl/documents/16/bad...lacza_regulamin-dla-uslug-akt-do-30092017.pdf
oto ich odpowiedź.
Witam
W związku ze zgłoszonymi roszczeniami informujemy, iż otrzymaliśmy informację z serwisu o kosztach naprawy urządzenia. Serwis wskazał konieczność wymiany dodatkowej części, aby urządzenie sprawnie funkcjonowało (obudowa, kamera). Wskazane części nie są objęte usługą Serwis Wyświetlacza. Proszę o decyzję czy jest zgoda na dopłatę w kwocie: 340,66 zł.
W przypadku akceptacji dopłaty za naprawę, proszę w tytule przelewu zamieścić swoje dane oraz nr szkody CLM180417-3494. Prosimy o przesłanie powyższej kwoty na numer konta bankowego:
96 1750 0009 0000 0000 3640 4795
Digital Care Sp. z o.o.
Pragniemy poinformować, że przy zgodzie na naprawę odpłatną w szczególnych przypadkach, możemy nie być w stanie dochować terminów naprawy wynikających z warunków Serwisu.
Informujemy również, że wymiana samego wyswietlacza nie jest możliwa. Urządzenie zgodnie z regulaminem zostało przesłane do autoryzowanego serwisu, naprawa musi zostac przeprowadzona w taki sposób, aby nie utracił Pan gwarancji producenta. Serwis stwierdził uszkodzenie mechaniczne obudowy i kamery, w przypadku wymiany samego wyświetlacza nie będzie mógł przedłużyć gwarancji na urządzeniu, co jest niezgodne z wymogami producenata. Serwis nie wykonuje zatem napraw częściowych.