Uszkodzenie w serwisie
Witam. Mam zagwozdkę, nie bardzo wiem, jak to rozegrać. We wrześniu 2018 znajomy reklamował telefon z tytułu gwarancji - nie działający slot karty sd. W protokole przekazania sprzętu był opis, że telefon ma drobne rysy na obudowie i zwykle ślady użytkowania. Po miesiącu telefon wrócił z serwisu producenta z anulowaną gwarancją z powodu pękniętego ekranu. Uszkodzenia nie było z chwilą przekazywania telefonu, więc jasnym jest, że za towar odpowiada sklep. Serwis twierdzi, że uszkodzenie ekranu było z chwilą przyjęcia do serwisu. Obecnie stanowisko sklepu jest takie, że telefon należy odebrać, bo serwis odmówił naprawy z uwagi na uszkodzenie mechaniczne. Oczywiście nie ma mowy o odstąpieniu od umowy czy zwrocie pieniędzy. Jak można na sklepie wymóc jakieś działania, czego można się domagać i na jakiej podstawie?
Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka
|