Hotel zmienił mi ofertę bez uprzedzenia. Co robić?
Witam serdecznie,
Zarezerwowałem pobyt w jednym z hoteli w Polsce,
Pobyt był z oferty którą otrzymałem podczas Targów Mieszkaniowych w formie papierowej, później napisałem na FB hotelu żeby przesłali mi ofertę w pdfie i podali cene pobytu co zrobili, pobyt od 28 grudnia do 2 stycznia za cene X. (screen może być dowodem)
Teraz okazało się że Hotel skrócił ofertę o 1 dzień czyli jest od 29 grudnia do 2 stycznia a cena pozostaje taka sama. Bez uprzedzenia lub jakiejkolwiek informacji.
Po kontakcie z Hotelem Pani mówi że zaszła pomyłka i jak w typowym Misiu " i co nam Pan zrobi?"
Czy są jakieś środki które mogę podjąć aby Pani powróciła do starej oferty?
np załączyć do wiadomości Rzecznika Praw Konsumenta lub coś takiego? czy jest może na to jakiś paragraf?
Pozdrawiam i dziękuje za odpowiedzi.
|