Rękojmia - okres 14 dni.
Witam!
Pewnie temat był już wałkowany wielokrotnie, lecz nigdzie nie doczytałem się konkretnej odpowiedzi. Mianowicie, dnia 28.11 (dwa tygodnie temu) złożyłem reklamacje w ramach rękojmi w pewnym sklepie z AGD. W formularzu, stacjonarnie, zażądałem wymiany towaru na nowy, nie wyrażając zgody na naprawę. Dziś wypadają równo 2 tygodnie od przyjęcia reklamacji przez sklep a sprzedawca wciąż nie ustosunkował się do mojej prośby. Moje pytanie jest następujące: Czy jeśli nie dostanę odpowiedzi od sklepu dziś do godziny 23:59, to wtedy moja reklamacja automatycznie zostaje uznana i jutro mogę zażądać wymiany na nowy sprzęt, (tak jak uwzględniłem w reklamacji) ? Czy proces reklamacyjny liczony jest od następnego dnia, po złożeniu reklamacji?
|