Problem z odzyskaniem sprzętu z serwisu - Forum Prawne

 

Problem z odzyskaniem sprzętu z serwisu

Hej. Chciałbym prosić o pomoc w rozwiązaniu mojego problemu. 18.01.19 zostawiłem w serwisie dwie pary słuchawek do naprawy. Meżczyzna który mnie obsługiwał (chyba właściciel) poinformował mnie, że naprawa może zająć miesiąc bo mają dużo zleceń ...



Wróć   Forum Prawne > Pomoc prawna z zakresu prawa prywatnego > Prawo cywilne > Prawa konsumenta


Odpowiedz
 
21-07-2019, 00:57  
TajemniczaMarchew
Początkujący
 
Posty: 1
Domyślnie Problem z odzyskaniem sprzętu z serwisu

Hej.
Chciałbym prosić o pomoc w rozwiązaniu mojego problemu.

18.01.19 zostawiłem w serwisie dwie pary słuchawek do naprawy. Meżczyzna który mnie obsługiwał (chyba właściciel) poinformował mnie, że naprawa może zająć miesiąc bo mają dużo zleceń i że jak słuchawki będą do odbioru to dostane smsa z informacją.

Końcem lutego postanowiłem zadzwonić i dowiedzieć się jak się sprawy mają. Dzwoniłem kilka razy ale żaden z moich telefonów nie został odebrany.

12.03.19 poszedłem do salonu. Obsługiwał mnie ten sam mężczyzna. Powiedziałem mu że chce odebrać słuchawki bez względu na to w jakim stanie się znajdują. Zaznaczył coś tam w systemie i powiedział, że oki, zaznaczył co trzeba i mam czekać na sms – będą do trzech dni. (Słuchawki były naprawiane w innym miejscu niż serwis i mieli je dowieść do serwisu w przeciągu najbliższych dni). Sms nie przyszedł.

28.03.19 napisałem e-mail do serwisu w którym jeszcze raz opisałem sytuację i zapytałem kiedy słuchawki będą do odbioru. Nie dostałem odpowiedzi. Dzwoniłem ale nikt nie odbierał.

Mniej więcej dwa tygodnie później udałem się do serwisu mocno zdenerwowany. Ten sam co zawsze mężczyzna tłumaczył się, że na e-mail nie odpisali bo mieli awarie prądu, a telefonu nie odbierają bo mają za dużo pracy. Słuchawki będą niebawem, on tego osobiście dopilnuje, mam czekać na sms. Wiedziałęm, że nic więcej nie ugram w tym momencie, więc na to przystałem. Sms nie przyszedł.

13.05.19 wybrałem się do serwisu z zamiarem postraszenia sądem (chociaż spodziewałem się, że może dojść do rękoczynów, bo sprzedawca za każdym razem był okropnie chamski i opryskliwy - jakbym mu się narzucał). Ale okazało się że na szybie widnieje napis „Likwidacja” – serwis zamknięty.

16.05.19 napisałem e-mail z zapytaniem jak w takim razie mogę słuchawki skoro serwis jest zamknięty. Oczywiście bez odpowiedzi.

Na polecenie znajomego około 13.06.19 wysłałem na adres właściciela serwisu (wziąłem go z rejestru przedsiębiorców) tradycyjny list priorytetowy, w którym poprosiłem o natychmiastowy zwrot słuchawek które oddałem do naprawy. Dostałem z poczty powiadomienie sms-em, że list został odebrany w następnym tygodniu, ale nie dostałem ani słuchawek, ani żadnej odpowiedzi.
Nie wiem co mam dalej robić. Normalnie pewnie aż tak bym nie chodził za tymi słuchawkami, ale jedna para była zamawiana z USA, czekałem na nią ponad miesiąc i była prezentem dla mojej dziewczyny z okazji urodzin, więc nie odpuszczę.
Czy mam wytoczyć temu człowiekowi sprawę w sądzie? I czy mogę żądać odszkodowania za taką zwłokę? Mam e-maile, bilingi (nieodebrane połączenia),ksero listu który mu wysłałem i potwierdzenie nadania z poczty.

Będę wdzięczny za wszelaką pomoc!
TajemniczaMarchew jest off-line  
Odpowiedz

Podobne wątki na Forum Prawnym
Wątek
§ Problem z odzyskaniem sprzętu - Cyfrowy Polsat (odpowiedzi: 0) Z racji tego, że to moja pierwsza wiadomość na tym forum witam wszystkich użytkowników. Mam problem z Cyfrowym Polsatem. 30 września br. oddałem...
§ Ubezpieczenie laptopa, problem z odzyskaniem sprzętu ERGO HESTIA (odpowiedzi: 1) Witam serdecznie Dwa lata temu kupując laptopa w RTVeuroAGD sprzedawca nakłonił mnie do zakupu dodatkowej polisy w razie gdyby coś sie stało. ...
§ Polsat - problem z odzyskaniem sprzętu i wymianą na nowy (odpowiedzi: 15) Witam! Posiadam umowę z CP na internet mobilny (umowa zawarta 28/02/2012 na 24 m-ce). Przed upływem roku modem (zakupiony na własność) uległ awarii....
§ problem z odzyskaniem komórki z serwisu naprawczego (odpowiedzi: 5) 16 listopada kupiłam telefon komórkowy, 30 listopada telefon trafił do serwisu. Telefon oczywiście miał zostać naprawiony w ramach gwarancji. Po...
§ Tesco problem z odzyskaniem towaru z serwisu (odpowiedzi: 3) Tesco problem z odzyskaniem towaru z serwisu gwarancyjnego Zaniosłem toster wartosci 50zł do serwisu bo sie popsuł, po miesiacu dowiedziałem sie...


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 21:42.