reklamacja *** - brak odpowiedzi - Forum Prawne

 

reklamacja *** - brak odpowiedzi

Witam i bardzo proszę o pomoc zamówiłam w *** narożnik. Dostawa dotarła 5 lipca, kurier polecił, że nie musimy rozpakowywać przy nim, tylko rozpakować sobie później na spokojnie. Rozpakowaliśmy więc dzień później. Narożnik był uszkodzony, ...



Wróć   Forum Prawne > Pomoc prawna z zakresu prawa prywatnego > Prawo cywilne > Prawa konsumenta


Odpowiedz
 
26-07-2019, 12:53  
marta..j
Początkujący
 
Posty: 12
Domyślnie reklamacja *** - brak odpowiedzi

Witam i bardzo proszę o pomoc

zamówiłam w *** narożnik. Dostawa dotarła 5 lipca, kurier polecił, że nie musimy rozpakowywać przy nim, tylko rozpakować sobie później na spokojnie. Rozpakowaliśmy więc dzień później. Narożnik był uszkodzony, mianowicie przetarty materiał na jednej części oraz krzywa część podnoszona do góry, że było widać białe deski - wnioskuje, że to jakaś wada fabryczna.
Reklamacja zgłoszona 8 lipca.
9 lipca otrzymałam potwierdzenie zarejestrowania reklamacji. w ten sam dzień dzwoniła do mnie pani z ***, żeby narożnik złożyć, że to powinno pomóc naprostować krzywą część narożnika (wtedy jeszcze nie wiedziałam o przetartym materiale). Dzień później odpisałam, że nic to nie dało oraz dopowiedziałam o przetartym materiale. Zero odpowiedzi.
Przypominałam się mailowo kilka razy. Minęło już ponad 14 dni, o czym również im przypomniałam. 24 lipca również dzwoniłam do BOK, jednak nie udało mi się nic dowiedzieć, Pani mnie poinformowała, że przekaże moją sprawę do działu reklamacji, żeby się ze mną skontaktowali. Oczywiście brak kontaktu. Wczoraj wysłałam kolejnego maila i nadal brak jakiejkolwiek odpowiedzi. Dzisiaj ponownie zadzwoniłam na infolinię, pani ponownie powiedziała, że ona nie ma żadnej informacji i przekaże do działu reklamacji, żeby się ze mną pilnie skontaktowali. na pytanie kiedy to nastąpi, usłyszałam: w możliwie najszybszym terminie.

poniżej maile wysyłane do ***:

JA zgłoszenie reklamacji 8 lipca:
Witam, proszę o wymianę narożnika bądź jego jednej części. Cześć wystająca narożnika, która ma pojemnik na pościel jest krzywa, że widać aż z pod spodu białe deski - załączam zdjęcia. Jest to bardzo nieestetyczne oraz może, moim zdaniem, powodować w przyszlosci uszkodzenia narożnika. Dodatkowo zrobiłam zdjęcia narożnika w sklepie stacjonarnym i wygląd tej części jest inny więc przypuszczam jest jest to jakaś wada fabryczna.
Narożnik dotarł do nas w czwartek, wczoraj go odpakowalismy i stwierdziliśmy te wadę. Kurier polecił nam nierozpakowywanie przy nim tylko później na spokojnie.
W związku z tym, że jest to wada po waszej stronie, rozumiem że odbieracie towar i dostarczacie nowy, bądź nową część i ja dodatkowo nie płacę za przesyłki?

*** zarejestrowanie reklamacji 9 lipca:
Dzień dobry,
dziękujemy za wysłanie zgłoszenia. Informujemy o rejestracji reklamacji pod numerem: 2019/07/REKL/ECR/000168 Prosimy oczekiwać na dalsze informacje w tej sprawie. Za niedogodności przepraszamy.
W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt.

JA po telefonie ze sklepu, 10 lipca:
Dzień dobry,
w związku z wczorajszą rozmową telefoniczną oraz poleceniem aby złożyć narożnik niestety muszę stwierdzić, że nic to nie dało. Dodatkowo jeszcze przed złożeniem narożnika zauważyłam na drugiej części, że w miejscu gdzie maja być połączone, jest przetarty materiał i wystaje trochę płyta wiórowa (oczywiście załączam zdjęcia). Przy dalszym użytkowaniu narożnika oraz rozkładaniu go do ewentualnego spania przetarcie najprawdopodobniej się powiększy.
Finalnie narożnik złożyliśmy i nadal jest to krzywo oraz widać białe deski. Na chwilę obecna obie części narożnika są wadliwe.

JA 12 lipca:
Witam,
czy udało się coś ustalić w powyższym temacie?

JA 18 lipca:
Dzień dobry,
kiedy mogę spodziewać się odpowiedzi w sprawie reklamacji? Od prawie dwóch tygodni stoi u mnie wadliwy narożnik, będzie on wymieniony, naprawiony? Bardzo proszę o odpowiedź.

JA 24 lipca:
Witam,
w poniedziałek minęło 14 dni od momentu, jak zgłaszałam reklamację. w związku z brakiem odpowiedzi w przeciągu tego terminu rozumiem, ze decydujecie się Państwo wymienić narożnik? Bardzo proszę o informację, kiedy?

pózniej telefon do sklepu - zero konkretów

JA 25 lipca:
Dzień dobry,
czy ktoś mi w końcu odpowie w temacie mojej reklamacji? Wszystkich klientów tak traktujecie, jak idiotów? No to gratulacje! Na żadnego maila nie dostałam odpowiedzi. Przed zakupem wszystko ładnie, fajnie, miło, a jak już macie od klienta pieniądze to traktujecie jak powietrze!
Wczoraj dzwoniłam na infolinię, Pani po informacji, że 9 lipca był do mnie wykonany telefon, mnie odesłała bez słowa wyjaśnienia, że skontaktuje się ze mną ktoś z działu reklamacji. I co? I nic, oczywiście nikt się ze mną nie skontaktował. Owszem, dzwonił do mnie ktoś 9 lipca, na drugi dzień odpisałam, później wysłałam kolejnych kilka maili i nadal czekam...
Proszę o informację, kiedy narożnik zostanie wymieniony na nowy. Jeśli do dnia jutrzejszego nie otrzymam odpowiedzi, zgłaszam sprawę do UOKiKu.

JA 26 lipca:
telefon do *** - zero konkretów



Bardzo proszę o pomoc w powyższej sprawie. Jak mogę przyspieszyć wymianę narożnika?
moderacja
marta..j jest off-line  
28-07-2019, 18:26  
marta..j
Początkujący
 
Posty: 12
Domyślnie RE: reklamacja *** - brak odpowiedzi

Pomóżcie, jak wyegzekwować od AgataMeble wymianę narożnika
marta..j jest off-line  
28-07-2019, 19:31  
Shocked
Stały bywalec
 
Posty: 14.415
Domyślnie RE: reklamacja *** - brak odpowiedzi

Przedsądowe wezwanie do spełnienia uznanego roszczenia reklamacyjnego z wyznaczeniem realnego do spełnienia terminu (np 7 dni).
Po terminie pozew o ww.

Warto pójść do punktu darmowych porad prawnych i poprosić o zredagowanie pisma z przywołaniem stosownych przepisów.
Zawsze to lepiej wygląda i trudniej o błąd jaki może się zdarzyć laikowi.

Można też poprosić o interwencję rzecznika konsumentów ale moc sprawcza takiego pisma jest żadna - jedynie uświadomi sprzedawcy, że racja jest przy kupującym i jest on zdeterminowany do działania.
Shocked jest off-line  
Odpowiedz

Podobne wątki na Forum Prawnym
Wątek
§ Reklamacja i brak odpowiedzi do 30 dni (odpowiedzi: 9) Witam Miałam szkodę likwidowaną z OC sprawcy, oprócz samochodu uszkodzeniu uległ wyświetlacz telefonu za który dostałam odmowę wypłaty bo według TU...
§ Reklamacja - brak odpowiedzi (odpowiedzi: 20) Złożyłem reklamację, otrzymałem taką odpowiedź: Jak to rozumieć? 30 dni roboczych? Reklamacja została zarejestrowana przez firmę 30 kwietnia. Co...
§ Reklamacja - brak odpowiedzi (odpowiedzi: 0) Witam, jakiś czas temu zakupiłam nowego laptopa w sklepie MM. Po jakimś czasie okazało się iz występuja błędy i laptop został zgłoszony do serwisu na...
§ Reklamacja, brak odpowiedzi (odpowiedzi: 20) Witam, pod koniec listopada kupiłem w sklepie internetowym kartę graficzną która okazała się uszkodzona, zgodnie ze wskazówkami z forum wysłałem...
§ reklamacja bna usługe i brak odpowiedzi (odpowiedzi: 6) HomeBroker reklamacja na pracę brokera. Szanowni otóż mam taki problem. Kupiłem mieszkanie w które niestety było zamieszane biuro homebroker....


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 20:58.