Problem z protokołem reklamacyjnym i Przeterminowana reklamacja
Mam klika pytań odnośnie reklamacji. W protokole reklamacji nie określiłem swojego żądania czy wymiana czy naprawa czy obniżenie ceny. Jest już dawno po terminie 14 dni a sklep nawet nie sprawdził telefonu - mówią, że został odesłany do serwisu i tyle. Zero kontaktu ze strony sklepu z zajęciem stanowiska. Dziś dzwoniłem do nich i mam klika pytań.
Pyt.1. czy jeśli w protokole reklamacji nie określiłem swojego żądania to można uznać, że po terminie 14 dniowym mam prawo do telefonu wolnego od wad czy straciłem to prawo?
pyt.2. Pani na infolinii powiedziała, że to nie liczy się 14 dni od daty oddania do sklepu tylko od momentu jak sklep odeśle towar do serwisu. Na rozpatrzenie nie mają 14 dni tylko 14-30 dni bo serwis działa tylko w dni robocze. Czy to jest prawodłowo, mam czekać dalej czy jednak ktoś tu ściemnia? Jak dla mnie jest to logiczne bo przeciez w sobotę i niedzielę się nie pracuje.
Proszę o poradę co zrobić, dodam że w telefonie po 2 tygodniach rozsypał się głośnik.
|