Sklep internetowy zwrot pieniędzy
Witam
Kupiłem mysz na ***. Mysz po podłączeniu nie działała (wada fabryczna). Na początku zażądałem wymiany produktu na nowy, tak zwana "wymiana ekspresowa". Zgłosiłem produkt w dniu otrzymania towaru (26.07).
Zamówiłem kuriera na ich koszt. 29. 07 - kurier odebrał przesyłkę, która została dostarczona do morele dnia następnego - 30.07.
Zgodnie z warunkami wymiany "ekspresowej" w terminie 5 dni od dostarczenia towaru sklep wydaje dyspozycję wymiany na nowy towar. Nadal rodzaj zgłoszenia widniał "oczekujemy na dostarczenie towaru ". 8 sierpnia zażądałem zwrotu pieniędzy. Rodzaj zgłoszenia zmienił się na "Zwrot 14-dniowy - produkt uszkodzony", a aktualny status zgłoszenia "Towar został wysłany do Serwisu zewnętrznego." Nadal nie otrzymałem faktury korygującej. Od zgłoszenia mijają już prawie 3 tygodnie. moderacja |