RE: Prośba o wymianę towaru, brak kontaktu ze sprzedawcą - co dalej?
Niestety termin jest standardowy - 14 dni.
Czy nie ma żadnego znaczenia że moja prośba o wymianę była złożona w terminie?
Fragment regulaminu dot. wymiany
W sklepie *** wymiana jest darmowa! Jeśli zamówiłaś produkt i okazał się np. za mały, ewentualnie interesuje Cię inny kolor, bądź zupełnie inny model, skorzystaj z procedury wymiany. W *** wymiana towaru polega na wypełnieniu formularzu wymiany (kliknij, aby pobrać), który został dołączony do paczki i wysłaniu jego skanu na adres *** tytułem: Wymiana numer zamówienia: [numer zamówienia] Po otrzymaniu wiadomości E-Mail, nasz konsultant skontaktuje się z Tobą drogą mailową, aby potwierdzić dostępność sukienki, na którą ma być zrealizowana wymiana. Po potwierdzeniu dostępności produktu, sukienka zostaje bezzwłocznie wysłana pod adres podany w zamówieniu. Kurier, który dostarcza wymienioną sukienkę, jednocześnie poprosi o poprzednią (bezpiecznie zapakowaną w oryginalne pudełko).
PS. mimo kilku maili nigdy nie otrzymałam wiadomości od konsultanta moderacja |