Prośba o wymianę towaru, brak kontaktu ze sprzedawcą - co dalej? - Forum Prawne

 

Prośba o wymianę towaru, brak kontaktu ze sprzedawcą - co dalej?

Witam, 29 lipca kupiłam sukienkę na stronie ***.pl 31 lipca otrzymałam tą sukienkę, jednak okazała się za mała, weszłam na stronę internetową sprzedawcy żeby przeczytać regulamin - zdecydowałam się na zwrot zachęcona "prostotą" procedury - ...



Wróć   Forum Prawne > Pomoc prawna z zakresu prawa prywatnego > Prawo cywilne > Prawa konsumenta


Odpowiedz
 
21-08-2019, 18:25  
martyna23_29
Początkujący
 
Posty: 3
Domyślnie Prośba o wymianę towaru, brak kontaktu ze sprzedawcą - co dalej?

Witam,

29 lipca kupiłam sukienkę na stronie ***.pl
31 lipca otrzymałam tą sukienkę, jednak okazała się za mała, weszłam na stronę internetową sprzedawcy żeby przeczytać regulamin - zdecydowałam się na zwrot zachęcona "prostotą" procedury - jak zachwalają na stronie.

Do tej pory nie otrzymałam żadnego maila zwrotnego. Wysłałam 3 maile - 2 prośbą o wymianę (pierwszy 31 lipca, zatem od razu po zmierzeniu sukienki, drugi 2 sierpnia), ostatni (17 sierpnia) z żądaniem odpowiedzi zawiadamiając że w razie braku kontaktu chcę odstąpić od umowy. Oprócz tego próbowałam dzwonić pod wskazany numer kontaktowy i wysyłać wiadomości na Facebooku. Bez żadnego efektu.

I tu pytanie - czy mogę jeszcze odstąpić od umowy?
Albo jakie inne opcje mi pozostały?
martyna23_29 jest off-line  
21-08-2019, 19:26  
Wirusisko
Stały bywalec
 
Wirusisko na Forum Prawnym
 
Posty: 1.952
Domyślnie RE: Prośba o wymianę towaru, brak kontaktu ze sprzedawcą - co dalej?

niestety termin na odstąpienie od umowy już minął (14 dni), chyba że w regulaminie sprzedawca wydłużył ten czas.
Wirusisko jest off-line  
21-08-2019, 19:44  
martyna23_29
Początkujący
 
Posty: 3
Domyślnie RE: Prośba o wymianę towaru, brak kontaktu ze sprzedawcą - co dalej?

Niestety termin jest standardowy - 14 dni.
Czy nie ma żadnego znaczenia że moja prośba o wymianę była złożona w terminie?

Fragment regulaminu dot. wymiany

W sklepie *** wymiana jest darmowa! Jeśli zamówiłaś produkt i okazał się np. za mały, ewentualnie interesuje Cię inny kolor, bądź zupełnie inny model, skorzystaj z procedury wymiany. W *** wymiana towaru polega na wypełnieniu formularzu wymiany (kliknij, aby pobrać), który został dołączony do paczki i wysłaniu jego skanu na adres *** tytułem: Wymiana numer zamówienia: [numer zamówienia] Po otrzymaniu wiadomości E-Mail, nasz konsultant skontaktuje się z Tobą drogą mailową, aby potwierdzić dostępność sukienki, na którą ma być zrealizowana wymiana. Po potwierdzeniu dostępności produktu, sukienka zostaje bezzwłocznie wysłana pod adres podany w zamówieniu. Kurier, który dostarcza wymienioną sukienkę, jednocześnie poprosi o poprzednią (bezpiecznie zapakowaną w oryginalne pudełko).

PS. mimo kilku maili nigdy nie otrzymałam wiadomości od konsultanta


moderacja
martyna23_29 jest off-line  
22-08-2019, 06:46  
MaciejWróż
Użytkownik
 
Posty: 220
Domyślnie RE: Prośba o wymianę towaru, brak kontaktu ze sprzedawcą - co dalej?

Cytat:
Napisał/a martyna23_29 Zobacz post
Niestety termin jest standardowy - 14 dni.
Czy nie ma żadnego znaczenia że moja prośba o wymianę była złożona w terminie?...
Nie. Twoim oświadczeniem woli była wymiana, a nie odstąpienie od umowy. Skontaktuj się może telefonicznie i uzgodnij wymianę.
MaciejWróż jest off-line  
Odpowiedz

Podobne wątki na Forum Prawnym
Wątek
§ Brak kontaktu ze sprzedawcą. (odpowiedzi: 4) Dzień dobry . Mam do Państwa pytanie , bo nie mam pojęcia co w tej sytuacji zrobić odnośnie zakupionego towaru na pewnej stronie z odzieżą ....
§ ZWROT towaru zakupionego przez internet- brak kontaktu ze sprzedawcą (odpowiedzi: 1) Witam! Jestem tutaj nowa, więc proszę o wyrozumiałość :) Będę szczera opisując całą sytuację. Sprawa wygląda następująco. Na portalu...
§ Brak zamówionego towaru i kontaktu ze sprzedawcą (odpowiedzi: 1) Witam. Chciałbym prosić o poradę. Dnia 15 lipca zamówiłem w sklepie internetowym Zapytaj Beczkę Fashion & Books e-booka, opłacając go przelewem....
§ Naprawa Modelu RC i brak kontaktu ze sprzedawcą (odpowiedzi: 1) Witam serdecznie. Dnia 01.06 zakupiłem model RC od sklepu internetowego ***mod***.pl po 14 dniach uległ on uszkodzeniu, w rozmowie telefonicznej ze...
§ Brak kontaktu ze sprzedawcą oraz brak zakupionego towaru (odpowiedzi: 3) Witam, Mam 16 i mam problem. Otóż, kupiłem ostatnio w serwisie Aukcje.Fm iPhone'a. za 1800 zł. Miałem wtedy ogromną chrapkę na ten telefon więc...


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 21:09.