*** - rezygnacja z propozycji naprawy i złożenie reklamacji w innym sklepie
Dzień dobry,
Złożyłem reklamację obuwia fatalnie rozklejonego po 2-miesiącach użytkowania. Zaproponowano mi naprawę obuwia (co jest bezcelowe, bo zaraz znowu się rozkleją), odwołałem się od decyzji i zaproponowałem ponownie zwrot gotówki/wymianę obuwia. Dziś otrzymałem SMS-a o podtrzymaniu propozycji naprawy obuwia.
Proszę o wsparcie w temacie, ostatecznie zgodzę się na naprawdę, ale lada moment będę znowu reklamować bo na 100% się rozkleją (oprócz tego, że są porozklejane to jeszcze uwierają i obcierają stopę).
1. Zwracam się z pytaniem - czy jeśli zabiorę obuwie ze sklepu w jednym lokalizacji i zawiozę do innego, to mogę tam złożyć reklamację jak gdyby nigdy nic?
Tym razem będę się upierał by kierownik obejrzał i "od ręki" wymienił bądź zwrócił pieniądze (tak do tej pory miałem w ***, od ręki wymiana lub gotówka).
2. W sytuacji gdyby jednak nie przyjęli w drugim sklepie to czy mogę wrócić do propozycji naprawy obuwia?
Pozdrawiam moderacja |