Zagubione urządzenie(telefon) poprzez sieć komórkową
Witam,
Dnia 20.08.2019 w pewnej sieci komórkowej zareklamowałem urządzenie (telefon) , do dnia dzisiejszego tj.27.08.2019 na stronie serwisu, do którego został wysłany widnieje informacja, że telefon do serwisu jeszcze nie dotarł. Poprosiłem sieć o numer listu przewozowego i co się dowiedziałem to to, że w dniu 22.08.2019 telefon dotarł do serwisu ale został odesłany do nadawcy czyli sieci komórkowej. Sieć za to twierdzi, że takiego telefonu nie dostała.
Jak to wygląda w kwestii prawnej? Sieć komórkowa jest tak naprawdę odpowiedzialna za mój telefon, skoro u nich korzystam z usługi , powierzyłem telefon na naprawę gwarancyjną . Serwis wykonuje tylko dla nich usługę. Ale pomiędzy nimi jest również firma spedycyjna, która według listu dostarczyła przesyłkę do nadawcy . Co mam w tej chwili zrobić , skoro każdy umywa od tego ręce ? Wiem, że jeszcze nie minęło 14 dni czasu reklamacyjnego, ale skoro sprawa przybrała taki tok, to chcę działać jak najszybciej, aby później sprawa nie została zamieciona pod dywan . Dodam, że mam wszystkie dokumenty dotyczące pozostawienia telefonu w sieci komórkowej na reklamacje.
|