Kamerka sportowa z wadą - rękojmia ?
Witam, na początku lipca kupiłem kamerkę sportową. Od początku były z nią problemy, w losowych momentach się zawieszała itp, po prostu cięzko było ją używać zgodnie z przeznaczeniem. Aktualizowałem i robiłem wszystko co się da, nie jest to mój pierwszy sprzęt tego typu więc na pewno robiłem wszystko tak jak trzeba. Po wakacjach postanowiłem że oddam ją na reklamację do sklepu w którym ją kupiłem. Pan powiedział że najlepsza dla mnie będzie gwarancja producenta no i na to się zgodziłem, spisaliśmy protokół, ja powiedziałem co się z kamerą dzieje, on to spisał i sprzęt poszedł do serwisu zewnętrznego. No a w serwisie jak to w serwisie, reklamacja rozpatrzona i w treści że tylko zaaktualizowali oprogramowanie i przywrócili ustawienia fabryczne, czyli to co ja robiłem kilka razy i nie przyniosło to poprawy. Problemy z tą kamerą to nie tylko mój przypadek, wiele osób ma z tym problem i są to problemy z niektórymi egzemplarzami, po prostu wadliwa partia poszła w świat i ja na nią trafiłem. Problemem też jest to że te zawieszanie to losowa sprawa, nie jest to za każdym razem, całkowicie losowo, raz dziala dobrze a później już nie. W rozmowie z serwisie powiedzieli mi że jak będzie tak dalej to mam znowu reklamować... no właśnie, teraz tylko rękojmia ? czy jak to ugryźć ? chciałbym żeby mi wymienili na nową lub zwrot gotówki.
|