Zapłata a zawarcie umowy przy zakupach w sklepie internetowym.
Witam.
Jako konsument zamówiłem towar w sklepie internetowym 26.08.2019r. Przy składaniu zamówienia dokonałem natychmiastowej zapłaty. Do dnia dzisiejszego zapłaconego towaru nie otrzymałem. Moje zamówienie pomimo zapłaty w sklepie ma cały czas status "Weryfikacja dostępności". Zgodnie z regulaminem sklepu umowa jest zawarta dopiero po potwierdzeniu przez sklep zawarcia umowy na podstawie zamówienia, ale jednocześnie nie można skutecznie złożyć zamówienia bez zapłaty. Sklep w regulaminie dał sobie na realizację zamówienia 14 dni roboczych od przyjęcia zamówienia co zgodnie z regulaminem oznacza zawarcie umowy, ale w regulaminie nie określił maksymalnego czasu na przyjęcie zamówienia od chwili jego złożenia. W tej sytuacji na podstawie regulaminu samego sklepu nie mam podstaw na złożenie reklamacji. Czy są inne przepisy określające maksymalny czas na zawarcie umowy od złożenia opłaconego zamówienia, które dawałyby mi możliwość złożenia reklamacji? Zależy mi na towarze, więc nie chcę rezygnować z zakupu.
|