Problem z odzyskaniem pieniędzy
Potrzebuję pomocy.
Zakupiłem gondolę do motocykla od sprzedawcy w serwisie sprzedajemy.pl. Jest to firma z warszawy Sp.z.o.o działająca na rynku od 1998 roku. Posiada własną stronę www i na FB. Właściciel firmy na moją prośbę miał zorganizować transport, zostałem zapewniony, że posiada umowę z firmą transportową i nie będzie to problem. Przelałem 1200zł na konto jego firmy. Po ok. 3 tygodniach zostałem poinformowany, że gondola wróciła do niego z adnotacją "nie odebrano". Nadmienię, że wielokrotnie dzwoniłem do niego i prosiłem o tel do przewoźnika niestety nie otrzymałem jak również nikt do mnie nie dzwonił. Poprosiłem o zwrot pieniędzy. Właściciel mówił żebym napisał oświadczenie odstąpienia od kupna-sprzedaży. Napisałem, zażądałem zwrotu na podany nr. konta, podpisałem się i skan wysłałem na jego adres email. Do dziś nie otrzymałem pieniędzy, minęły 2 tygodnie. Właściciel nie odbiera telefonów, nie odpisuje na emaile choć na początku raz odpisał, jedynie zdawkowo odpisuje na smsy. Twierdzi, że jego księgowość wysłała pieniądze i mam ich szukać u mnie w banku. Wielokrotnie prosiłem o potwierdzenie przelewu i zostawałem krótko mówiąc olewany. Co mam w takiej sprawie zrobić? Bardzo proszę o jakąś radę.
Krzysztof
|