Problem dotyczący warunków gwarancji
Witam, mam pewien problem dotyczący warunków gwarancji.
05.11.2008 roku dokonałem zakupu konsoli do gier firmy SONY, dokładnie jest to Sony PlayStation 3 model 40 GB. 18.10.2009 konsola przestała działać, zgodnie z warunkami gwarancji firmy SONY posiadam jednoroczny okres gwarancyjny na ich produkt, który kupiłem więc postanowiłem oddać sprzęt do serwisu.
Konsole Sony PlayStation 3 zakupiłem w Katowicach w sklepie AUCHAN KATOWICE i tam oddałem ją do działu serwisowego. Moja reklamacja została uznana i sprzęt został wysłany do autoryzowanego serwisu "PRAM" w Warszawie. Usterka, która wystąpiła (konsola przestała sie włanczać) została stwierdzona przez autoryzowany serwis SONY i po 4 dniach dostałem odpowiedź z serwisu, że konsola została wymieniona na ten sam model 40 GB ale już refabrykowany. Odebrałem konsole ze sklepu i już po jednodniowym testowaniu konsoli okazało się że refabrykowana konsola posiada wade w postaci uszkodzonego systemu chłodzenia (konsola przegrzewałą sie po 30 minutach pracy i chłodzenie wydawało dźwięki gorsze od chodzącego odkurzacza).
Zadzwoniłem do autoryzowanego serwisu "PRAM" Sony i powiedziałem im o tej usterce, która pojawiła sie już po jednym dniu korzystania. Autoryzowany serwis SONY stwierdził telefonicznie, że faktycznie może to być uszkodzony system chłodzenia i poprosił abym ponownie oddał sprzęt do serwisu i zareklamował usługe serwisową. Oddając konsole do sklepu AUCHAN KATOWICE, konsola ponownie została wysłana do autoryzowanego serwisu SONY. Po 6 dniach konsola wróciła ponownie, już nie została wymieniona tylko powrócił ten sam model refabrykowany i niestety usterka nie została naprawiona. W dalszym ciągu nie działa poprawnie. Dzisiaj byłem w AUCHAN KATOWICE zapytać czy sklep nie może mi wymienić tego produktu na nowy, niestety konsola Sony PlayStation 3 model 40 GB nie jest już produkowany i nie mogą mi go wymienić na nowy ponieważ wyparł go model 80 GB. Pieniędzy także nie moge odzyskać - nawet nie moge wymienic za dopłatą odpowiedniej kwoty na model wyższy czyli 80 GB. Konsola znowu pojechała do serwisu (po raz trzeci) SONY. Nie wiem co moge dalej zrobic, czy jezeli danny produkt nie jest już produkowany, producent również nie chce wymienić mi go na nowy, ponieważ także oświadczył ze dany model 40 GB nie jest już produkowany nie mam prawa do zwrotu gotówki i dopłaty w tym samym sklepie do nowego modelu, który obecnie jest na rynku czyli 80 GB ?
Pozdrawiam
|