nie ma problemu
skoro pisemnie zobowiązali się na 36m gwarancji,to powinni się z tego wywiązać nawet bez przedłużania tej gwarancji w WD:]
co do wymiany,to zależy czy wyślą do swojego dostawcy czy też od razu do WD.
Myślę że zarówno WD jak i dostawca zrobią wymianę na model AAKS, to odnowiona wersja, o obniżonej głośności, wraz z paroma nowościami
Nawet jak wymienią na identyczny,to będzie bez znaczenia, gdyż będzie sprawny
Dyski z wymian (WD) również są w folii, a ich gwarancja jest przedłużona o czas pobytu w serwisie, chyba że okres gwarancji jest krótszy niż 90dni, wtedy do 90 wydłużają.
90% sklepów przedłuża gwarancję o czas pobytu w serwisie i jest to zgodne z prawem,ale potem możesz składać reklamację z ustawy, gdzie po wymianie dysku na inny, niezgodność biegnie od nowa (tutaj lepiej się wypowie "rafał_26") , ja mogę pomóc raczej w kwestii technicznej
pozdrawiam serdecznie