Cytat:
Napisał/a Migdal Greg to było tak, po raz pierwszy dysk oddałem do serwisu 23.10 i był tam trzy tygodnie, gdy odesłali mi go z nie uznana gwarancja wysłalem go do nich jeszcze raz następnego dnia i tam spędził kolejne trzy tygodnie. Dlatego tak długo go nie miałem. Czyli wszystko zgodnie z prawem? |
Widzisz, coś tu jest nie tak.
Serwis WD nie przyjmuje dysków bez poprawnego (ważnego s/n).
Nie możesz wydrukować zgłoszenia/rma ,bo widnieje informacja, że dysk po gwarancji jest.
Moim zdaniem go przetrzymali mocno, czekali pewnie aż się kilka dysków WD zbierze i dopiero wysłali do serwisu.
To jednak podaj mi skan dokumentu:]
Jeśli dysk jest po gwarancji,w systemie widać od razu (przecież po to ją przedłużałem,żeby mogli wysłać).
Ale skoro przedłużyli,to ok, niech tak zostanie.
Możliwe, że WD uznało poprzednie zgłoszenie i obecne, jako niekompetentne zgłoszenie sprzedawcy (nie powiem jak możnaby ich określić bo dostanę bana) i wydłużyli o całkowity czas w serwisie.