5 naprawa gwarancyjna a zwrot pieniędzy
Witam wszystkich.
Mam taką sprawę.
W styczniu 2008 roku zakupiłem w sklepie laptop.
Ma on 2 lata gwarancji.
Został zakupiony na formę mego ojca.
Po jakimś 1 miesiącu zepsuło się chłodzenie i wentylator wył jak traktor.
Wysłałem laptopa do serwisu we Wrocławiu.
Wrócił naprawiony.
Po następnych 2 miesiącach zepsuło się dokładnie to samo.
Też wysłałem laptopa do serwisu.
Po powrocie znowu po 2,5 miesiąca zepsuło się po raz 3 to samo.
Oddałem laptopa do serwisu.
Po 4 miesiącach zepsuło się znowu to samo.
Wkurzony poszedłem z laptopem do sklepu, żeby mi wymienili na nowy.
Oni powiedzieli, że wyślą laptop na kontrolne badania do serwisu.
Zamiast tego laptop został naprawiony.
To było ponad pół roku temu.
Teraz po raz 5 zaczyna mi się psuć dokładnie to samo - czyli chłodzenie i bardzo głośna praca wentylatora - jak zepsuty odkurzacz.
Czy prawo konsumenckie mnie w tym przypadku obejmuje - laptop zakupiony na firmę.
Co mogę zrobić by tę sprawę wyjaśnić bo moja cierpliwość się właśnie skończyła ?
Osobiście zależy mi na tym by odzyskać pieniądze bo tego modelu laptopa już się od ponad 1 roku nie produkuje.
|