Wadliwy laptop, odstąpienie od umowy
Zakupiłem najnowszy model laptopa Acer nitro 5 w sieci Rtv przez internet w cenie promocyjnej. Został dostarczony przez kuriera. Niestety laptop jest wadliwy nie ładuje baterii nie można go uruchomić itd.(podejrzewam ,że ten sprzęt był wcześniej używany zauważyłem małe ryski na klapie- jest to laptop no OS bez systemu) Pojechałem do stacjonarnego sklepu gdzie został sprawdzony jest wadliwy. Zaproponowali mi reklamacje czas ok 3 tyg. Dzwoniłem więc do obsługi sklepu internetowego aby odstąpić od umowy , ponieważ towar jest niezgodny z zamówieniem i zażądałem zwrotu gotówki. W odpowiedzi usłyszałem ,że mogę go odesłać w ciągu 14 dni lecz na magazynie (SIC) jeżeli stwierdzą ,że laptop jest niesprawny "mogą mi nie zwrócić całej kwoty" oraz konsultant radzi oddać go na gwarancję. Reasumując jestem informatykiem w młodości pracowałem jako serwisant i nie chcę mieć "nowego serwisowanego laptopa". Jaka jest szansa ,że odzyskam całą kwotę odstępując od umowy - odsyłając laptopa ?
|