Pośrednik wysłał nie ten przedmiot co zamówiłem - Forum Prawne

 

Pośrednik wysłał nie ten przedmiot co zamówiłem

Dzień dobry, Zakupiłem ostatnio na Morele ten o to nawilżacz powietrza: https://www.morele.net/nawilzacz-pow...ystem-6896151/ sprzedawany przez sklep GrupaGSM poprzez platforme Morele. Opłaciłem przedmiot i koszt przesyłki z góry. Otrzymałem maila od sklepu GrupaGSM o potwierdzeniu zamówienia wraz ...



Wróć   Forum Prawne > Pomoc prawna z zakresu prawa prywatnego > Prawo cywilne > Prawa konsumenta


Odpowiedz
 
28-08-2020, 12:08  
HeavyNuts
Początkujący
 
Posty: 2
Domyślnie Pośrednik wysłał nie ten przedmiot co zamówiłem

Dzień dobry,

Zakupiłem ostatnio na Morele ten o to nawilżacz powietrza: https://www.morele.net/nawilzacz-pow...ystem-6896151/ sprzedawany przez sklep GrupaGSM poprzez platforme Morele.
Opłaciłem przedmiot i koszt przesyłki z góry.
Otrzymałem maila od sklepu GrupaGSM o potwierdzeniu zamówienia wraz z linkiem do platformy BaseLinker w celu śledzenia tego zamówienia.
Po wejściu w link zauważyłem, że zamiast zamówionego nawilżacza widnieje jakiś blender.
Natychmiast odpisałem poprzez platformę BaseLinker oraz na maila, że nastąpiła pomyłka.
Nikt nie raczył odpisać po czym towar został wysłany.
Nastepnego dnia paczkę odebrałem, pomyślałem że to może jakiś błąd w formularzu i to jednak nawilżacz.
Niestety był to blender, więc znów napisałem na platformie oraz poprzez maila, że otrzymałem zły produkt
Sklep nie odpowiedział.
Otworzyłem więc zapytanie do zamówienia na stronie Morele, tam konsultant obiecał, że skontaktuje sie w tej sprawie ze sklepem GrupaGSM.
W końcu mi odpisali, po interwencji, że przepraszają i przyślą kuriera po blender, a następnie nadadzą nawilżacz, tylko mam podać adres i dogodny dla mnie termin odbioru paczki.
Odpisałem podając informacje.
Następnie otrzymałem kolejnego maila, iż po konsultacji z przełożonym i weryfikacji problemu, błąd nie nastąpił po stronie sklepu GrupaGSM tylko po stronie Morele, u nich kupiłem blender, więc oni mogą jedynie przyjąć zwrot.
Zgodziłem się ostatecznie na zwrot jeśli obejmie on również zwrot kosztów kuriera oraz nadania zwrotu, gdyż to nie jest tym bardziej mój błąd, że wysłali mi zły produkt
Tutaj nastąpiła cisza, sklep nie odpowiedział, po dobie napisałem jeszcze raz oraz odpowiedziałem w zgłoszeniu do zamówienia na stronie Morele
Odpisali, że będą konsultować temat ze sklepem.
Minęła kolejna doba i nadal cisza.

Nie leży mi ponoszenie kosztów za kuriera ani w jedną ani w drugą strone, w przypadku kiedy zamówiłem jeden produkt, a błędnie został mi nadany inny, nie z mojej winy, a z winy integracji ich systemów. Czy w takim razie mam prawo domagać się zwrotu całych kosztów i niech sklepy się miedzy sobą dogadują? Ewentualnie czy jeśli zamówienie zostało przyjęte to sklep powinien mimo wszystko wysłać mi to co zamówiłem?
HeavyNuts jest off-line  
Odpowiedz

Podobne wątki na Forum Prawnym
Wątek
§ Przedmiot wykonany na zamówienie (odpowiedzi: 1) Witam wszystkich. Mam problem z klientem, który zamówił u mnie przedmiot wykonany na zamówienie i teraz nie chce i żąda zwrotu pieniędzy. Klient...
§ Ebay opłacony i nie wysłany przedmiot (odpowiedzi: 23) Witam, w dniu 08.04.2013 zakupiłem przedmiot(bilet na koncert) na Ebay, gdzie na aukcje umówiłem się z użytkownikiem poprzez email, wystawił, ja...
§ Sprzedawca wysłał zły przedmiot (odpowiedzi: 1) Oto treść sporu i wszystkie informacje: W tym momencie Allegro napisalo do mnie, ze skontaktowali sie z sprzedajacym by wyjasnil...
§ Wysłano uszkodzony przedmiot (odpowiedzi: 4) Mam pytane proste bo dzwoniłem do upsa do róznych działów itp i nikt nie jest mi wstanie odpowiedzieć na pytanie Co sie dzieje w momencie gdy...
§ Sprzedawca wysłał inny przedmiot niż zamówiłem (odpowiedzi: 1) Witam. Jestem osobą prywatną. Zakupiłem na allegro od firmy przedmiot za kwotę niecałych 20 zł, z kosztem przesyłki wartości połowy przedmiotu...


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 18:52.