Druga reklamacja z tytułu rękojmi - ile czasu na rozpatrzenie
Witam, mój problem jest następujący - zakupiłem w pewnej dużej polskiej sieci sklepów z elektroniką laptopa marki asus, który od nowości posiadał dwie wady fabryczne, złożyłem reklamację z tytułu rękojmi, którą sklep uznał po czym odesłał laptopa na serwis który usunął jedną, mniej znaczącą z wad, niestety druga pozostała.
13 marca zgłosiłem przez formularz dostępny na stronie sklepu drugą reklamacje też z tytułu rękojmi, tym razem jako zakres swoich żądań określiłem odstąpienie od umowy, z racji tego, że jest to dla mnie wada istotna.
15 marca poproszono mnie o uzupełnienie jakichś danych, co uczyniłem niezwłocznie.
22 marca sprzęt dotarł od działu reklamacji gdzie został "poddany oględzinom", następnie, tego samego dnia, sklep stwierdził, że sprzęt musi zostać poddany ekspertyzie w serwisie, który już raz zawalił naprawę. Sprzęt dalej siedzi na serwisie, do dzisiaj nie otrzymałem decyzji czy moja reklamacja została uznana czy nie, swoją drogą mam uzasadnione podejrzenia, że serwis na ciche zlecenie sklepu próbuje sprzęt naprawić, zamiast ograniczyć się do tych "profesjonalnych" ekspertyz.
I tu pytanie - czy skoro do dziś nie otrzymałem jednoznacznej decyzji, to można uznać, że sklep spóźnił się z rozpatrzeniem i automatycznie racja jest po mojej stronie, czy jakoś inaczej jest to liczone?
|