Zwrot przesyłki uszkodzonej w transporcie przez firmę kurierską
Witam proszę o pomoc.
Klient ( firma ) zakupił panel fotowoltaiczny elastyczny na kwotę 750zł
Klient nie sprawdził w obecności kuriera przesyłki odebrał paczkę bez zastrzeżeń.
Niestety panel uległ odkształceniu działa ale brzydko wygląda.
Reklamacja odrzucona przez firmę kurierską
"Przyjęty przez Nadawcę sposób pakowania zawartości nie stanowił dostatecznego zabezpieczenia towaru przed uszkodzeniami mogącymi powstać w czasie typowych czynności transportowoprzeładunkowych. Przesyłka nie posiadała właściwych zabezpieczeń towaru wewnątrz opakowania 9np. profile styropianowe, folia bąbelkowa).
Jednocześnie informujemy , iż ze zgromadzonych informacji wynika , że zawartością przesyłki był panel fotowoltaiczny , który mógł ulec odkształceniu nie tracąc swoich właściwości."
Firma kurierska zrzuca winę na nas. Domyślamy się że protokół był bardzo słaby świadomie klient zadziałał na naszą niekorzyść gdyż celowo trzymał stronę przewoźnika że to nasza wina. Powinien nie odbierać towaru, towar do nas wrócić i dopiero my składamy reklamację.
Równie dobrze klientowi mógł upaść panel i szuka winnego tego nikt nie wie gdyż protokoł nie został nam okazany.
Wysyłamy ponad 20,30 szt miesięcznie tego rodzaniu panel, są dobrze zapakowane w fabryczne kartony grube.
Sprawa wygląda tak że firma wysłała nam na reklamację uszkodzony towar w transporcie. Jak gryźć temat nie widzi nam się zwracać całość kosztów, dodatkowo nie posiadamy już na stanie w/w modelu.
|