Kontakt w sprawie błędnej ceny produktu
Dzień dobry,
Mam sprawę, która wygląda następująco.
Zakupiłem biżuterie na prezent dla partnerki, w sklepie z biżuterią po raz pierwszy postanowiłem (bo zazwyczaj unikam takich rzeczy) założyć kartę stałego klienta.
Zapłaciłem za biżuterie, odebrałem zapakowaną na prezent i wyszedłem ze sklepu.
Po czym wieczorem zadzwonił do mnie nieznany numer (dwa następujące po sobie próby połączenia), nie mogłem odebrać osobiście, więc moja partnerka podeszła do telefonu, ale nie odebrała. Jednak na telefonie pojawił się sms ze sklepu z informacją o tym, ze podczas zakupu doszło do pomyłki i na kasę nabił się inny produkt i proszą o kontakt w tej sprawie.
Z tego co widzę na stronie internetowej to ten produkt, który zakupiłem powinien być o kilkadziesiąt złotych droższy niż cena, którą zapłaciłem (ale sam tego nie zauważyłem podczas zakupu).
Czy muszę płacić różnice? Nie chodzi mi tylko o jakieś głupie kilkadziesiąt złotych różnicy, ale przede wszystkimi o to, że nie mam ochoty tego robić ponieważ:
1. popsuli mi niespodziankę
2. gdybym nie założył tej głupiej karty nawet nie mieliby do mnie kontaktu
3. wyszedłem ze sklepu i zapłaciłem za towar z myślą że sprawa jest załatwiona
4. powiązane z pkt 3 zwyczajnie nie mam ochoty się tym zajmować zwłaszcza po tym, że zepsuli niespodziankę i zawracają mi głowę czymś takim późnym wieczorem
5. jedynym powodem dla którego jechałem kilkadziesiąt km do sklepu i traciłem swój czas było to, że chciałem to zrobić w "sekrecie", tak normalnie zamówiłbym to z dostawą do domu tak jak to robię w przypadku prawie wszystkiego co kupuje
|