Kontakt w sprawie błędnej ceny produktu - Forum Prawne

 

Kontakt w sprawie błędnej ceny produktu

Dzień dobry, Mam sprawę, która wygląda następująco. Zakupiłem biżuterie na prezent dla partnerki, w sklepie z biżuterią po raz pierwszy postanowiłem (bo zazwyczaj unikam takich rzeczy) założyć kartę stałego klienta. Zapłaciłem za biżuterie, odebrałem zapakowaną ...



Wróć   Forum Prawne > Pomoc prawna z zakresu prawa prywatnego > Prawo cywilne > Prawa konsumenta


Odpowiedz
 
10-09-2021, 08:25  
mediocris_persona
Początkujący
 
Posty: 1
Domyślnie Kontakt w sprawie błędnej ceny produktu

Dzień dobry,

Mam sprawę, która wygląda następująco.

Zakupiłem biżuterie na prezent dla partnerki, w sklepie z biżuterią po raz pierwszy postanowiłem (bo zazwyczaj unikam takich rzeczy) założyć kartę stałego klienta.

Zapłaciłem za biżuterie, odebrałem zapakowaną na prezent i wyszedłem ze sklepu.

Po czym wieczorem zadzwonił do mnie nieznany numer (dwa następujące po sobie próby połączenia), nie mogłem odebrać osobiście, więc moja partnerka podeszła do telefonu, ale nie odebrała. Jednak na telefonie pojawił się sms ze sklepu z informacją o tym, ze podczas zakupu doszło do pomyłki i na kasę nabił się inny produkt i proszą o kontakt w tej sprawie.

Z tego co widzę na stronie internetowej to ten produkt, który zakupiłem powinien być o kilkadziesiąt złotych droższy niż cena, którą zapłaciłem (ale sam tego nie zauważyłem podczas zakupu).

Czy muszę płacić różnice? Nie chodzi mi tylko o jakieś głupie kilkadziesiąt złotych różnicy, ale przede wszystkimi o to, że nie mam ochoty tego robić ponieważ:

1. popsuli mi niespodziankę
2. gdybym nie założył tej głupiej karty nawet nie mieliby do mnie kontaktu
3. wyszedłem ze sklepu i zapłaciłem za towar z myślą że sprawa jest załatwiona
4. powiązane z pkt 3 zwyczajnie nie mam ochoty się tym zajmować zwłaszcza po tym, że zepsuli niespodziankę i zawracają mi głowę czymś takim późnym wieczorem
5. jedynym powodem dla którego jechałem kilkadziesiąt km do sklepu i traciłem swój czas było to, że chciałem to zrobić w "sekrecie", tak normalnie zamówiłbym to z dostawą do domu tak jak to robię w przypadku prawie wszystkiego co kupuje
mediocris_persona jest off-line  
10-09-2021, 11:10  
gryffinian
Przyjaciel forum
 
gryffinian na Forum Prawnym
 
Posty: 20.571
Domyślnie RE: Kontakt w sprawie błędnej ceny produktu

Cytat:
Z tego co widzę na stronie internetowej to ten produkt, który zakupiłem powinien być o kilkadziesiąt złotych droższy niż cena, którą zapłaciłem (ale sam tego nie zauważyłem podczas zakupu).
Ile to jest te "kilkadziesiąt złotych"?
gryffinian jest off-line  
Odpowiedz

Podobne wątki na Forum Prawnym
Wątek
§ Zmiana ceny produktu tydzień po zakupie (odpowiedzi: 3) Witam, w zeszłym tygodniu kupiłem pralkę, w PROMOCYJNEJ cenie 1150 zł, teraz pralka kosztuje 999 zł. Oczywiście została już wykorzystana nie raz,...
§ Opublikowanie ceny produktu ze sklepu internetowego (odpowiedzi: 13) Sklep posiada produkty w postaci kaloryferów i podobnych rzeczy oraz ich ceny. Ja posiadam swoją stronę, usługi budowlane i chciałbym też wyświetlać...
§ Anulowanie rezerwacji z powodu błędnej ceny. (odpowiedzi: 0) Witajcie, mam taką sprawę. Dnia 14.12.2018 zarezerwowałem pobyt nad morzem bałtyckim w lutym 2019, bezpośrednio przez ich stronę internetową....
§ Zmiana ceny produktu po dokonaniu wpłaty (odpowiedzi: 5) Witam, Mam problem i zwracam się z prośbą o poradę prawną do użytkowników forum. Zakupiłam komplet krzeseł na portalu oferującym markowe produkty w...
§ Możliwość zmiany ceny produktu po zakupie (odpowiedzi: 2) Cześć, znalazłem przypadkowo w internecie książkę, która mnie interesuje. Jej premiera ma miejsce za kilka dni. Kosztuje ona ok. 60zł, ale na pewnej...


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 19:37.