Usługa elektroniczna - Forum Prawne

 

Usługa elektroniczna

Witam i proszę o pomoc. Zadzwoniono do mnie z portalu *** . Po rozmowie otrzymałem email z kodami i linkiem w które nie wchodziłem. Obecnie przyszła faktura. Napisałem email do portalu, że niczego nie zamawiałem ...



Wróć   Forum Prawne > Pomoc prawna z zakresu prawa prywatnego > Prawo cywilne > Prawa konsumenta


Odpowiedz
 
05-10-2021, 10:52  
grzesu3
Początkujący
 
Posty: 5
Domyślnie Usługa elektroniczna

Witam i proszę o pomoc. Zadzwoniono do mnie z portalu ***. Po rozmowie otrzymałem email z kodami i linkiem w które nie wchodziłem. Obecnie przyszła faktura. Napisałem email do portalu, że niczego nie zamawiałem i nie rozumiem za co mam płacić.
treść emaiala:

Jak szybko wyjaśnić zamówienie usługi ***



Szanowni Państwo,



dziękujemy za przesłaną korespondencję.



Wyjaśniamy, że dnia 31.08.2021 r. odbyła się rozmowa telefoniczna, w trakcie której nasz przedstawiciel zaproponował Państwu usługę elektroniczną ***. Podczas rozmowy Pani Agnieszka wyraziła zgodę na usługę *** i wystawienie faktury

*** jest usługą abonamentową. Portal jest dostępny pod adresem ***


Dnia 31.08.2021 r. wysłaliśmy do Państwa kody dostępu do usługi *** na adres e-mail podany podczas rozmowy telefonicznej, a dnia 01.09.2021 r. wysłaliśmy fakturę ***


Przypominamy, że pierwszy promocyjny 30 dniowy dostęp do usługi *** jest płatny - 24,48 zł brutto. Koszt miesięcznej opłaty po okresie promocyjnym wynosi - 69,99 zł brutto. Opłaty są naliczane w cyklu miesięcznym.



Zgodnie z ofertą przedstawioną przez naszego przedstawiciela, w ciągu 30 dni od momentu otrzymania kodów dostępu mieliście Państwo możliwość rezygnacji z kontynuacji usługi ***.



Przypomnienie o kończącym się okresie testowym zostało do Państwa wysłane w dniu 26.09.2021 r. na adres mailowy.



Ponieważ nie otrzymaliśmy od Państwa informacji o rezygnacji z ***, w dniu 01.10.2021 r. została wygenerowana i wysłana faktura abonamentowa za kolejny okres rozliczeniowy.



Jak szybko i korzystnie dla Państwa zamknąć dostęp do usługi ***



Informujemy, że Portal będzie aktywny aż do dnia 01.11.2021 r.

Prosimy więc o uregulowanie faktury ***


Zgodnie z ofertą, Państwa rezygnacja będzie skuteczna po rozliczeniu faktury.


Proszę o pomoc.


moderacja
grzesu3 jest off-line  
Odpowiedz

Podobne wątki na Forum Prawnym
Wątek
§ Sprzedaż elektroniczna (odpowiedzi: 0) Zamierzam ruszyć ze sprzedażą gier w formie elektronicznej, kupujący może ją pobrać przez program serwisu w którym te gry zamierzam kupować. Gry...
§ korespondencja elektroniczna (odpowiedzi: 0) Proszę o pomoc. Jestem pracownikiem kancelarii i codziennie odbieram pocztę elektroniczną. Mam problem dotyczący daty wpływu takowej. Czy jest nią...
§ elektroniczna obroża (odpowiedzi: 3) mam pytanie mój przyjaciel odbywa ups odbywał kare w systemie elektronicznego dozoru ,kara miała byc do 18 maja a dziś ,poprostu zabrali go do...
§ Umowa elektroniczna... (odpowiedzi: 2) Witam. Chciałbym dowiedzieć się czegoś na temat umowy elektronicznej, czy też online. Chciałbym taką umowę zawrzeć poprzez internet z osoba ktora...
§ Umowa elektroniczna (odpowiedzi: 2) Dzień dobry! Przedstawię swój problem! Szukałam programu do ściągnia muzyki i natkęłam sie na stronę Pobieraczek.pl, nie czytając regulaminu...


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 22:06.