Witam,
sprawa wygląda następująco ponad 2 tygodnie temu zmówiłem 2 komody w sklepie internetowym Y. Z powodu słabego kontaktu oraz znalezienia tańszej oferty postanowiłem anulować zamówienie. Dostałem potwierdzenie anulowania oraz zwrot pieniędzy na konto.
W dniu 04.11.2021 spodziewałem się kuriera z paczkami które miały zawierać meble z innego sklepu X . Niestety nie przebywam na terenie Polski i poprosiłem osobę 3 o odbiór paczek - osoba została poinformowana, że będzie to firma kurierska Z oraz przesyłka będzie zawierać meble (nie wiedziałem jaka ilość paczek będzie do odebrania) wszystko super paczki dostarczone, odebrane o godzinie 10.
Po godzinie 13 tego samego dnia otrzymuję informację od sklepu, że mimo anulowania zamówienia ktoś wysłał meble oraz prośbę o nieodbieranie przesyłki.
Pech chciał że firma zamówiła tego samego kuriera Z i wszystkie paczki dotarły przez jednego kierowcę. Osoba odbierająca uznała że kurier się zgadza, paczki zawierają meble i grzecznie wszystko przyjęła. Wybiegnę przed szereg więc dla chcący uznać winę odbierającego to osoba starsza, zajęta która specjalnie dojechała na miejsce po telefonie od kuriera. Firma kurierska Z zgadzała się jak i również zawartość – MEBLE również się zgadzały więc nie było przeciwskazań do odebrania przesyłki. Czysty zbieg okoliczności bynajmniej z logicznego punktu można tak to ująć.
Napisałem e-mail do firmy która popełniła błąd, że za późno wysłali informację jak i również zaproponowałem ponowne zapłacenie za przesyłkę w konkurencyjne cenie, a jeżeli im to nie odpowiada czekam na propozycję rozwiązania tego problemu z ich strony.
Otrzymałem odpowiedz abym wysłał paczki na mój koszt co bardzo mnie zdenerwowało chamska odpowiedz z brakiem jakiejkolwiek chęci naprawienia błędu. Odpisałem m.in. że oczekuję odbioru przesyłki w dniu 08.11.2021 po wcześniejszy ustaleniu godziny odbioru oraz jeżeli to nie nastąpi to od dnia 09/11 zaczynam naliczać opłatę za magazynowanie towaru (2 duże paki ponad 2 m kwadratowe)
Pytanie do całej sytuacji jestem zniesmaczony postawą sklepu i brakiem chęci naprawienia ICH BŁĘDU więc w jaki sposób mogę się domagać zapłaty za przechowywanie towaru. Nic nie odpisali i na pewno nie odbiorą paczki w poniedziałek.
Jeżeli ma ktoś wiedzę jakie pisma, artykuły idt. Mogę użyć proszę o odpowiedz. Firma na pewno nie będzie chciała uiścić jakiekolwiek opłaty za przechowywanie towaru gdzie dodatkowo aby przekazać towar osoba 3 będzie musiała poświęcić swój czas – jak wiadomo czas jest BEZCENNY.
Pozdrawiam wszystkich forumowiczów i przypominam, że mimo obecnej sytuacji politycznej to nadal WOLNY KRAJ

PS. wychodzę z założenia, że całe życie człowiek się uczy więc mała ciekawostka dla czytających taka wiedza użyteczno-bezużyteczna
"Idiota – osoba upośledzona umysłowo według dawnych klasyfikacji. Idiotyzm to termin obecnie nieużywany w medycynie ze względu na pejoratywne znaczenie potoczne"