sklep internetowy reklamacja - Forum Prawne

 

sklep internetowy reklamacja

Witam Zamówiłem kurtkę męską rozmiar L granatową z czerwoną podszewką firmy 4F przez Facebook'a za 206zł + koszty przesyłki 29zł. Chciałem złożyć reklamację za nienależytą jakość towaru i prosić o zwrot kosztów towaru wraz z ...



Wróć   Forum Prawne > Pomoc prawna z zakresu prawa prywatnego > Prawo cywilne > Prawa konsumenta


Odpowiedz
 
24-12-2021, 13:46  
JolaSaw
Początkujący
 
Posty: 26
Domyślnie sklep internetowy reklamacja

Witam

Zamówiłem kurtkę męską rozmiar L granatową z czerwoną podszewką firmy 4F przez Facebook'a za 206zł + koszty przesyłki 29zł. Chciałem złożyć reklamację za nienależytą jakość towaru i prosić o zwrot kosztów towaru wraz z kosztami przesyłki po uprzednim przeze mnie zwrocie przesyłki. 18 grudnia 2021r. o 9.30 towar dostarczyła firma DPD Polska Sp. z o.o. Oddział nr 1361 N-302397 32-050 Skawina ul. Majdzika 15. Nadawcą przesyłki nr 1000385972697Us jest connie ROOM 607, TC BUILDING, GY WEST ROA PL-32084 Morawica na mój adres. Szukałem firmy connie w internecie w celu kontaktu, niestety nie znalazłem. Proszę o pomoc.
JolaSaw jest off-line  
24-12-2021, 17:59  
wittka
Stały bywalec
 
Posty: 2.236
Domyślnie RE: sklep internetowy reklamacja

Proponuję pogodzić się ze stratą, i wyciągnąć wnioski na przyszłość w temacie kupowania z niepewnych źródeł...
wittka jest off-line  
25-12-2021, 01:42  
Noemi12321
Użytkownik
 
Posty: 212
Domyślnie RE: sklep internetowy reklamacja

Jeżeli to duży sprzedawca na FB, może pomóc zgłoszenie administracji portalu faktu, że sprzedawca jest fikcyjny.
Cień szansy jest.
Noemi12321 jest off-line  
03-01-2022, 13:33  
JolaSaw
Początkujący
 
Posty: 26
Domyślnie RE: sklep internetowy reklamacja

Drogi Kliencie,

Dzięki za dowody, które dostarczyłeś.
Otrzymałem odpowiedź od firmy, do której złożyłem reklamację e-mailem (e-mail tej firmy był na kartce dołączonej do przesyłki:cortezcasey2491255@gmail.com oraz complaint.europe@gmail.com). Oto odpowiedź:
"Chcielibyśmy wyrazić nasze szczere przeprosiny za ten problem. Jak zwykle nasi pracownicy magazynu sprawdzają paczkę przed jej wysłaniem. Ale każdego dnia mają do czynienia z tysiącami przesyłek.
Zgłosiliśmy ten problem do naszego działu wysyłki, aby uniknąć ponownego pojawienia się tego samego błędu.
Aby przeprosić za ten problem, może zwrócimy 30% za to zamówienie, ponieważ zapłaciliśmy za siłę roboczą, zasoby materialne i finansowe do produkcji, nasi pracownicy również bardzo ciężko nad tym pracują. Zwłaszcza w tej sytuacji wybuchu NCOV.

Nie mogę się doczekać twojej odpowiedzi.
Odpowiemy w ciągu 48 godzin, proszę się tym nie martwić.

Miłego dnia.
Z wyrazami szacunku!"
Proszę o poradę co mam dalej robić.
JolaSaw jest off-line  
14-01-2022, 12:12  
Beata Szmyt
Początkujący
 
Posty: 3
Domyślnie RE: sklep internetowy reklamacja

Witam. Mam podobny problem. Paczka od tego samego dostawcy co ty room 607 tc building gym west road Morawica przesyłka dostarczona przez Dpd zamówiłam kurtkę 4f zimowa zielona za 244 zł, a przyslali mi letnia cienka bordowa zza krótkimi rękawami. Napisałam maila odpowiedź jaka otrzymałam to zrób zdjęcia produktu i je do nas prześlij. Opóźniają wszystko. Dzwoniłam pod numer podany na przesyłce odp. W słuchawce - nie na takiego numeru. Totalna porażka.
Beata Szmyt jest off-line  
17-01-2022, 20:17  
paulina2022
Początkujący
 
Posty: 2
Domyślnie RE: sklep internetowy reklamacja

Mam ten sam problem tylko ja zamówiłam zegarek za 167 zł przyszedł zwykły zegarek który można kupić za 10 zł napisałam maila na podany adres odpisali żeby przysłać zdjęcia produktu który dostałam wysłałam zdjęcia w piątek do dziś cisza . Dzwoniąc na podany nr telefonu po chwili rozłącza się .
paulina2022 jest off-line  
20-01-2022, 20:33  
Beata Szmyt
Początkujący
 
Posty: 3
Domyślnie

Dostałam od nich odp. Ze mogą mi zwrócić tylko 30% kwoty jaką zapłaciłam bo musi im się zwrócić za koszty pakowania itp. Stwierdziłam że niech donie wsadza te 30%w d..e. Jest to firma naciągaczy i kłamców. Pozdrawiam
Beata Szmyt jest off-line  
20-01-2022, 20:37  
paulina2022
Początkujący
 
Posty: 2
Domyślnie RE: sklep internetowy reklamacja

Ja napisałam że podaje ich do sądu i że mam kilka osób poszkodowanych przez ich firmę i że złożymy pozew zbiorowy odpisali że mogą zwrócić mi 50 % teraz czekam czy faktycznie tak będzie . Lepsze to niż nic
paulina2022 jest off-line  
20-01-2022, 20:40  
Beata Szmyt
Początkujący
 
Posty: 3
Domyślnie RE: sklep internetowy reklamacja

Oczywiście że tak. Trzymam kciuki.
Beata Szmyt jest off-line  
21-01-2022, 12:41  
Martaa783
Początkujący
 
Posty: 1
Domyślnie RE: sklep internetowy reklamacja

Witam ja również się dołączam zamiast butów ze znaczkiem audi męskie roz 46 przyszły buty szare damskie róż 44 od nadawcy zero.odpowiedzi
Martaa783 jest off-line  
21-01-2022, 13:59  
justyna jod
Początkujący
 
Posty: 1
Domyślnie RE: sklep internetowy reklamacja

To i ja się dołączam do zakupu w tym sklepie. Mnie naciągneli na 187 zł przysyłając totalną podróbę markowego swetra. Spróbuję dzisiaj napisać reklamację, zobaczymy jak się sprawa potoczy. Może rzeczywiście jedna osoba napisałaby w imieniu kilku pozostałych to wtedy może by się zmobilizowali do
zwrotu całości. Jakby był ktoś chętny poprowadzić sprawę to ja się piszę. Pozdrawiam serdecznie.
justyna jod jest off-line  
21-01-2022, 16:26  
hektor75
Początkujący
 
Posty: 1
Domyślnie RE: sklep internetowy reklamacja

Witajcie wśród oszukanych. Ja kupiłem monokular za 243 zgadza się tylko opakowanie, bo w środku jest inny sprzęt(podróba). Moja propozycja złóżmy pozew zbiorowy o oszustwo w celu osiągnięcia korzyści majątkowej. Czy znajdzie się chętna osoba która to ogarnie? moim zdaniem trzeba złożyć do prokuratury zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa. Bądźmy w kontakcie.
hektor75 jest off-line  
21-01-2022, 16:49  
gryffinian
Przyjaciel forum
 
gryffinian na Forum Prawnym
 
Posty: 20.167
Domyślnie RE: sklep internetowy reklamacja

Cytat:
Moja propozycja złóżmy pozew zbiorowy o oszustwo w celu osiągnięcia korzyści majątkowej.
Nie da się "pozwać o oszustwo". Można co najwyżej zawiadomić o przestępstwie. Niemniej handel podrobionymi towarami to przestępstwo z art. 305 Ustawy Prawo własności przemysłowej. A w ostateczności dochodzić odszkodowania z tytułu poniesionych szkód.
gryffinian jest off-line  
21-01-2022, 18:33  
Xyfadem
Początkujący
 
Posty: 5
Domyślnie RE: sklep internetowy reklamacja

Moją mamę też oszukali. Trzeba zadzwonić do dpd. Moja mama płaciła gotówką, więc te pieniądze są w "banku" dpd. Trzeba pójść na policje, oni sporządzą notatkę i skan tego trzeba wysłać do dpd a oni powinni zwrocic pieniądze. Musiscie panstwo zadzwonic do firmy kurierskiej dpd i powiedziec, że zostaliscie oszukani a oni już dalej Panstwa pokierują.

A do użytkownika wittka, który napisał, że trzeba się pogodzić ze stratą, to szkoda słów na takich ludzi jak Ty...
Xyfadem jest off-line  
21-01-2022, 18:54  
Xyfadem
Początkujący
 
Posty: 5
Domyślnie RE: sklep internetowy reklamacja

Teraz widze, ze ktoś wczesniej napisał, ze Panstwo czekaja bo mozna odzyskac jakis procent. Dostalem informacje, ze we wtorki DPD wysyla przelewy. Wiec jesli bedziecie Panstwo czekac na ruch ze strony oszusta, to ten oszust po prostu dostanie Panstwa pieniadze. I wtedy juz nic sie nie zrobi. Mi kazali, abym do wtorku maxymalnie, wyslal skan dokumentu z policji. Wiec radze nie czekac. To po prostu cwane zagranie oszuta, ktory chce grac na czas.
Xyfadem jest off-line  
Odpowiedz

Podobne wątki na Forum Prawnym
Wątek
§ Sklep internetowy - problematyczna reklamacja. (odpowiedzi: 0) Witam, Proszę o pomoc w poniższej sprawie. Zamówiłem jakiś czas temu w sklepie internetowym monitor z racji jego ceny dogadalem się mailowo ze...
§ reklamacja sklep internetowy a stacjonarny (odpowiedzi: 0) Chciałam zapytać bo mam wątpliwości . Zamówiłam towar w sklepie internetowym ale z odbiorem w sklepie stacjonarnym. Płatność gotówką w sklepie i...
§ reklamacja butów - sklep internetowy (odpowiedzi: 0) Szanowni Państwo! Mam problem z reklamacją butów w sklepie internetowym. Myślałam, że znam prawa konsumenckie dosyć dobrze, a wszelkie reklamacje...
§ [Reklamacja] Sklep internetowy przeciaga odpowiedz (odpowiedzi: 15) Witam. Dziś mija 18 dzień w którym zgłosiłem niezgodność towaru (reklamacja). Był to porysowany rower bez pedałów ,który zakupiłem w serwisie...
§ 14 dni reklamacja sklep internetowy komputerowy (odpowiedzi: 5) Witam, kilka miesięcy temu kupiłem komputer w sklepie internetowym, wysyłkowo. Prawie miesiąc temu wysiadła płyta główna. Wysłałem ją, wcześniej...


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 11:14.