Cytat:
Napisał/a wittka Zależy to od momentu, w którym następuje zawarcie umowy.
Najczęściej sklepy umieszczają to w swoich regulaminach.
W jednych złożenie zamówienia może być równoważne z zawarciem umowy, w innych jest to tylko niezobowiązująca rezerwacja, ulegająca po jakimś czasie anulowaniu. |
X-kom w regulaminie ma:
Jeśli robisz zakupy prywatne i zawierasz umowę na odległość – to znaczy, kupujesz produkty w naszym sklepie poza salonem – możesz odstąpić od umowy zawartej na odległość i zwrócić swoje zakupy. Zasady, które opisujemy w tym rozdziale, dotyczą Cię tylko w takim przypadku.
Nie wiem czy powyższe zdanie pozwala na interpelację: zamówienie przez internet to już umowa na odległość.
W każdym razie...
Zamówiłem cos u nich. Towar oczekuje w salonie.
Napisałem do nich na chacie żeby mieć pewność.
Napisałem, że zamówiłem towar i wybrałem odbiór osobisty i płatność w salonie.
Napisałem, że w tych urządzeniach wg mojej wiedzy zdarzają się piszczące cewki i że gdyby tak było to wolałbym nie korzystać z naprawy gwarancyjnej tylko zwrócić produkt.
Zapytałem czy przysługuje mi prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość.
W odpowiedzi konsultant na chacie napisał:
"Tak, możesz dokonać zwrotu/wymianydo 15 dni w takiej sytuacji

"
Zrobiłem screenshot z tej rozmowy.