Reklamacja zamówionego produktu - Forum Prawne

 

Reklamacja zamówionego produktu

Dzień dobry, Mam sytuację, gdzie za bardzo nie wiem jak postąpić. A mianowicie, 25.10.2022 zamówiłem w sklepie Internetowym OleOle, telefon w systemie ratalnym. Przesyłkę otrzymałem 28.10.2022, jednakże okazało się że otrzymałem nie ten telefon co ...



Wróć   Forum Prawne > Pomoc prawna z zakresu prawa prywatnego > Prawo cywilne > Prawa konsumenta


Odpowiedz
 
10-11-2022, 11:02  
macsch
Początkujący
 
Posty: 2
Domyślnie Reklamacja zamówionego produktu

Dzień dobry,
Mam sytuację, gdzie za bardzo nie wiem jak postąpić.
A mianowicie, 25.10.2022 zamówiłem w sklepie Internetowym OleOle, telefon w systemie ratalnym. Przesyłkę otrzymałem 28.10.2022, jednakże okazało się że otrzymałem nie ten telefon co trzeba (otrzymałem telefon co najmniej 2x droższy). Chcąc być uczciwym, sprawę zgłosiłem na początku na czacie z konsultantem, który zalecił mi złożenie formularzu reklamacyjnego. Tak też uczyniłem. Do dziś dnia nie otrzymałem żadnej odpowiedzi. Posiadam jedynie maila z nr zgłoszenia mojej reklamacji i że powinna być rozpatrzona w ciągu 14 dni.
I teraz moje pytanie. Co w przypadku jeśli nie dostanę odpowiedzi w przeciągu 14 dni? (Mija bodajże jutro, ale mamy święto narodowe więc zakładam że w poniedziałek). Czy mam w takim wypadku prawo zostawić sobie ten sprzęt?

Pozdrawiam,
Maciej
macsch jest off-line  
10-11-2022, 11:51  
gryffinian
Przyjaciel forum
 
gryffinian na Forum Prawnym
 
Posty: 21.591
Domyślnie RE: Reklamacja zamówionego produktu

A czego żądałeś w reklamacji i czy to była tzw. rękojmia?
gryffinian jest off-line  
10-11-2022, 11:54  
macsch
Początkujący
 
Posty: 2
Domyślnie RE: Reklamacja zamówionego produktu

Niczego nie zażądałem. Liczyłem na podanie dalszych kroków, podesłanie kuriera po odbiór tego sprzętu itd
Ale nic takiego się nie zadziałało.
macsch jest off-line  
10-11-2022, 14:34  
gryffinian
Przyjaciel forum
 
gryffinian na Forum Prawnym
 
Posty: 21.591
Domyślnie RE: Reklamacja zamówionego produktu

To sprawdź sobie u nich jaki jest jej status. Jeszcze mają czas, jeśli składałeś ją 28.10. Sprawdź czy nie miałeś sam odesłać telefonu na ich koszt. Niestety brak odezwy z ich strony nie powoduje, że możesz legalnie zachować droższy telefon. Mogą upomnieć się o niego za jakiś czas.
gryffinian jest off-line  
Odpowiedz

Podobne wątki na Forum Prawnym
Wątek
§ Otrzymano więcej sztuk produktu zamówionego w sklepie internetowym (odpowiedzi: 7) Dzień dobry. Sytuacja jest następująca: Osoba X zamówiła w sklepie internetowym 1 produkt Y, a kurierem otrzymała 2 produkty Y w jednej paczce....
§ Rezygnacja z zamówionego produktu (odpowiedzi: 1) Witam, 2 tygodnie temu zamówiłam oprawki u optyka (sklep stacjonarny) i opłaciłam zadatek. Godzinę później wróciłam do salonu, aby zrezygnować z...
§ Reklamacja sprzętu zamówionego przez internet bez paragonu (odpowiedzi: 4) Witam, kupiłem na początku roku w znanej sieciówce kamerkę internetową. Nic drogiego, no ale się zepsuła nagle to czemu by nie zareklamować w ramach...
§ Brak ceny za aktualizację zamówionego produktu (odpowiedzi: 0) Witam, zamówiłem na firmę materiały szkoleniowe wraz z płatną aktualizacją. Jednak w regulaminie nie zostało opisane co ile będzie ta aktualizacja i...
§ Zadatek i termin odbioru zamówionego produktu (odpowiedzi: 0) Dzień dobry, prowadzimy sklep z produktami na zamówienie i usługami takimi, jak np. szycie między innymi rolet/zasłon. Klient wpłacił zadatek 40%,...


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 04:46.