Obuwie xxxx - reklamacja
Witam , mam sprawę i liczę na odpowiedź .
We wrześniu kupiłam buty ....moderacja.... Na początku Listopada zauważyłam pęknięcie skórki prawego buta przy podeszwie oraz zaniepokoił mnie fakt , że buty od samego początku strasznie przemakają . Dnia 14 listopada br. starałam się o reklamacje obuwia Pani w sklepie stwierdziła , że buty są ewidentnie uszkodzone z winy producenta i że przyjmie je do reklamacji ale muszę dokładnie umyć podeszwę więc następnego dnia zaniosłam umyte buty d tego samego sklepu i inna Pani stwierdziła , że buty są po to aby przemakały ale wysłała je do reklamacji . Dziś dostałam pismo ze sklepu : uprzejmię informuję Panią iż reklamacja nr. 189/2009 została oddalona . Po odbiór obuwia proszę zgłośić się z upływem 21 dni od daty złożenia reklamacji.
Ponieważ nie mogłam zgodzić się z decyzją serwisu poszłąm do sklepu aby zobaczyć przyczyne oddalenia reklamacji : Uszkodzone mechanicznie za które dostawca nie odpowiada. Klientka nieprawidłowo stawia stopy przez co zdeformowała kształt obuwia , które zostało narażone na uszkodzenie. Ptrzemakanie nie podlega reklamacji. Brak podstaw do uznania reklamacji .
Śmiesznym dla mnie faktem jest to , że to pismo zostało napisane 19.11 a pismo ze sklepu o oddaleniu reklamacji 20.11 . Obuwie z Poznania (bo tam znajduję sie serwis ) szło jeden dzień a pismo o oddaleniu ze sklepu (trzy ulice dalej) szło aż trzy dni a pismo przyjęcia towaru i rzeczoznawcy było ewidentnie pisane przez ta samą osobę . Gdy poszłam do sklepu po buty Pani kierownik stwierdziła , że jedna z pracownic ma takie buty i chodzi w nich wszedzie i są dobre więc spytałam tej Pani czy jej nie przemakają buty a Pani kierownik nie dała nawet jej dojść do słowa...
Proszę \Was abyście mi poradzili czy mam jakieś prawa ?? i czy ewentualnie mogę starać się o jakieś wyjaśnienie ??
|