cyfrowy polsat - oszukana przez konsultanta
Witam.
Jesteśmy abonentami Cyfrowego Polsatu. Zbliżał się nam koniec umowy. Wówczas zadzwonił konsultant w celu jej przedłużenia. Zaproponował 8 miesięcy promocji (abonament za darmo) - (przy czym, dla nowych klientów promocja obejmuje 6 miesięcy). Zgodzilismy się więc.
Pan z CP powiedział też, że na dokumencie potwierdzajacym przedłużenie umowy będzie informacja tylko o trzech miesiącach promocji - ale żeby na to nie zwracać uwagi bo rozmowa jest nagrywana i jego zapewnienia są wiążące. Mieliśmy też dostać dekoder za 1 zł i nową antenę za 24 zł.
Dekoder dostaliśmy. Natomiast anteny nie.
Postanowiłam więc zadzwonić i zapytać kiedy ją otrzymamy.
Co się okazało - anteny nie będzie i ośmiu mięsięcy promocji też nie... Konsultant poprostu nas oszukał...
Co w takiej sytuacji zrobić?
Oczywiście napiszę reklamację ale znając życie nic z tego nie będzie.
Prosiłam o odszukanie nagrania z rozmowy ale konsultantka, z którą rozmawiałam była chyba nowym pracownikiem i nie bardzo się orientowała. Co więcej, powiedziała, że na rozpatrzenie reklamacji mają 45 dni. Czy to możliwe?
Bardzo proszę o pomoc.
Pozdrawiam.
|