Serwis lenovo - uszkodzenia mechaniczne - Forum Prawne

 

Serwis lenovo - uszkodzenia mechaniczne 3

Witam, z tym pozwem nie bedzie tak latwo, jak sie wszystkim wydaje. Jak mialem zepsutego laptopa pisalem do slavsona, nic nie odowiadał. Igra po kontakcie z prawnikiem chyba tez zrezygnowała z postepowania sądowego. Ja wymienilem ...



Wróć   Forum Prawne > Pomoc prawna z zakresu prawa prywatnego > Prawo cywilne > Prawa konsumenta


Odpowiedz
 
27-02-2011, 09:09  
hubert1113
Początkujący
 
Posty: 5
Domyślnie RE: Serwis lenovo - uszkodzenia mechaniczne

Witam,
z tym pozwem nie bedzie tak latwo, jak sie wszystkim wydaje. Jak mialem zepsutego laptopa pisalem do slavsona, nic nie odowiadał. Igra po kontakcie z prawnikiem chyba tez zrezygnowała z postepowania sądowego. Ja wymienilem zawiasy w innym serwisie za 140 zł, a nie za 1200 jak chciało ANOVO i nie mam juz zadnych dowodow.
Rowniez pisalem do nich skargi, w tym do Lenovo, ale zadnej odpowiedzi nie uzyskalem.
Pozostaje satysfakcja, ze wielu z moich znajomych zrezygnowalo z zakupu Lenovo
hubert1113 jest off-line  
28-02-2011, 16:48  
pjotr
Początkujący
 
Posty: 7
Domyślnie RE: Serwis lenovo - uszkodzenia mechaniczne

Cytat:
Napisał/a hubert1113 Zobacz post
Witam,
z tym pozwem nie bedzie tak latwo, jak sie wszystkim wydaje. Jak mialem zepsutego laptopa pisalem do slavsona, nic nie odowiadał. Igra po kontakcie z prawnikiem chyba tez zrezygnowała z postepowania sądowego. Ja wymienilem zawiasy w innym serwisie za 140 zł, a nie za 1200 jak chciało ANOVO i nie mam juz zadnych dowodow.
Rowniez pisalem do nich skargi, w tym do Lenovo, ale zadnej odpowiedzi nie uzyskalem.
Pozostaje satysfakcja, ze wielu z moich znajomych zrezygnowalo z zakupu Lenovo
Hubert - jeśli masz paragon/fakturę od firmy za wykonaną usługę, to wydaje mi się że to też może być dowód w ewentualnej sprawie - jako poparcie tezy o wadzie konstrukcyjnej/materiałowej, której na podstawie gwarancji producenta serwis nie chciał uznać. Chociaż prawnikiem nie jestem

Wiem, że forumowiczka igra4 dalej prowadzi swoją sprawę, dostałem też od niej info że ktoś miałby zrobić jakąś stronkę w celu łatwiejszej komunikacji.

Ja ze swojej strony przesłałem informacje o głosowaniu wszystkim użytkownikom wymienionym przez forumowicza 'sniady'. Bardzo prosze wszystkich o aktywne glosowanie

Pozdrawiam,
Piotr
pjotr jest off-line  
09-03-2011, 16:17  
igra
Początkujący
 
igra na Forum Prawnym
 
Posty: 11
Domyślnie RE: Serwis lenovo - uszkodzenia mechaniczne

Witam wszystkich forumowiczów i użytkowników LENOVO jak i klientów A-Novo.
Informuję, iż nie zrezygnowałam z dochodzenia swoich praw i nadal nie odebrałam swojego laptopa z serwisu A-Novo.
Jak wspominałam złożyłam wniosek do prokuratury. Prokurator umorzył sprawę, odwołałam się i Sędzia nakazał wznowić postępowanie. Ma być przesłuchanych parę osób. Ja już byłam. Złożyłam również wniosek w sądzie cywilnym i czekam na dalszy rozwój wypadków to znaczy ustalenie wpisu sadowego. Jak się potoczą dalej moje sprawy,okaże się. Jestem za pozwami czy to zbiorowymi czy indywidualnymi. Procedurę którą stosują te firmy powinno się ukrócić. Mam już swoje lata i po raz pierwszy toczę taką batalię w oparciu o sąd nie mam w tym żadnego doświadczenia, jeżeli ktoś ma jakieś sugestie - dobre rady, albo pytania mój adres igra4@o2.pl
igra jest off-line  
09-03-2011, 16:21  
igra
Początkujący
 
igra na Forum Prawnym
 
Posty: 11
Domyślnie RE: Serwis lenovo - uszkodzenia mechaniczne

Cytat:
Napisał/a sniady Zobacz post
1. kamwar
2. alis77
3. igra +
4. slavson
5. hubert113
6. yanoshick
7. gegon91
8. danny
9. musztra
10.kolek45545
11.Gophier
12.pjotr +
13.sniady +




Własną sprawę już prowadzi Pani o nicku Igra.
Krótki opis dalszego ciągu dodałam w ostatniej wypowiedzi pozdrawiam igra
igra jest off-line  
19-03-2011, 16:30  
barbie113
Początkujący
 
Posty: 8
Domyślnie RE: Serwis lenovo - uszkodzenia mechaniczne

Ja też mam problem z naprawa gwarancyjną.anovo odmówiło naprawy,chyba że zapłacę 1400zł za płytę główną!!!Napiszcie proszę jak wasze sprawy potoczyły sie dalej i czy ktoś z was faktycznie podawał ich do sądu?ja tak zamieżam zrobić!!!Mój laptop działał ! miesiąc potem nie chciał sie włączyć Nie zalałąm laptopa,ani też mi nie spadł więć zamierzam walczyć!!!Moją sprawa zajmuje się Rzecznik!Widzę że nie jestem sama tu na forum-napiszcie jak potoczyły się wasze sprawy z serwisem!!!PROSZĘ!!!
barbie113 jest off-line  
19-03-2011, 16:36  
barbie113
Początkujący
 
Posty: 8
Domyślnie RE: Serwis lenovo - uszkodzenia mechaniczne

Witam!!!jestem tu nowa i pragnę opisać moją bardzo niemiłą sytuację z serwisem anovo! W grudniu zakupiłam nootboka g 550 firmy Lenovo w hipermarkecie Real w Szczecinie-dodam że tego laptopa nikt w sklepie nie chciał sprawdzić-laptop stał na półce,więc bardzo zależało mi na tym aby go sprawdzono.Niestety żadna z osób nie była na tyle kompetentna aby to zrobićspakowano mi laptopa,zapłaciłam i ....tu zaczyna się cała historia-laptop po tygodniu nie chciał się wyłączać(dopiero po wyciągnięciu bateri,lub zasilania)Po 3 tygodniach używania w warunkach domowych laptop odmówił posłuszeństwa-poprostu nie włączał się!!!Albo zaraz po włączeniu wylączał się!!!Sprawdziłam kilka razy,dalej to samo laptop nie działa!Wzięłam laptopa,pojechałam do slepu Real-a tam niemiła sytuacja dowiedziałąm się że nie przyjmą laptopa bo na gwarancji jest jasno napisane Door to Door.Jadę do domu dzwonię na infolinie a tu kolejna niespodzianka,okazuje się że żaden z podanych tam telefonów nie zajmuję się serwisowaniem mojego typu laptopa!!!Jadę na drugi dzień z laptopem do Reala opisuję sytuację i żądam przyjęcia laptopa i słyszę po raz kolejny że NIE!!!Idę więc do Rzecznika Praw Konsumenta-tam bardzo miła Pani dzwoni do Reala i nakazuje przyjąc mojego laptopa-poucza mnie abym odstąpiła od gwarancj i zażądała wymiany sprzętu na nowy-gdyż laptop zepsuł sie po miesiącu użytkowania.Tak też robię-po raz kolejny jadę do Reala oddaję laptopa zaznaczając umowę o sprzedaży konsumenckiej i żądam wymiany towaru.Po 2 tygodniach dostaję pismo iż Real odmawia wymienienienia sprzętu,gdyż naraziłoby to sklep na nadmierne koszty.Idę do Rzecznika i skladam w Realu pismo iż żądam bezpłatnej naprawy.Po 2 miesiącach(musiałam pisać ponaglenia i dowiadywać się co dzieje się przez tak długi okres czau z moim laptopem)otrzymuje pismo iż mój laptop nie zostanie naprawiony w ramach gwarancji-uszkodzona płyta głowna i koszt 1400 zł(laptop zakupiłam za 2000) i koszt expertyzy 150 zł!!!SZOK jakim cudem uszkodziłam płyte główną? Moje pytanie brzmi CO MAM ROBIĆ??? nie stać mnie na tak drogą naprawę,pozatym dowiedziałam się że koszt takiej płyty z zamontowaniem nie przekracza 500zł!!!Mam zamiar walczyć,gdyż całą moją sprawą zajmuję się rzecznik praw konsumenta i moim zdaniem kupiłam wadliwego laptopa a oni będą mi pewnie wmawiać iż to ja go zepsułam(Pan z Reala przyjmujący laptopa widział że laptop nie jest uszkodzony bo sprawdzał bardzo szczegółowo)POMÓŻCIE MI PROSZĘ BO CZUJE SIĘ BEZRADNA I NIE WIEM CO ROBIĆ!!!
barbie113 jest off-line  
21-03-2011, 09:57  
pjotr
Początkujący
 
Posty: 7
Domyślnie RE: Serwis lenovo - uszkodzenia mechaniczne

Cytat:
Napisał/a barbie113 Zobacz post
Witam!!!jestem tu nowa i pragnę opisać moją bardzo niemiłą sytuację z serwisem anovo! W grudniu zakupiłam nootboka g 550 firmy Lenovo w hipermarkecie Real w Szczecinie-dodam że tego laptopa nikt w sklepie nie chciał sprawdzić-laptop stał na półce,więc bardzo zależało mi na tym aby go sprawdzono.Niestety żadna z osób nie była na tyle kompetentna aby to zrobićspakowano mi laptopa,zapłaciłam i ....tu zaczyna się cała historia-laptop po tygodniu nie chciał się wyłączać(dopiero po wyciągnięciu bateri,lub zasilania)Po 3 tygodniach używania w warunkach domowych laptop odmówił posłuszeństwa-poprostu nie włączał się!!!Albo zaraz po włączeniu wylączał się!!!Sprawdziłam kilka razy,dalej to samo laptop nie działa!Wzięłam laptopa,pojechałam do slepu Real-a tam niemiła sytuacja dowiedziałąm się że nie przyjmą laptopa bo na gwarancji jest jasno napisane Door to Door.Jadę do domu dzwonię na infolinie a tu kolejna niespodzianka,okazuje się że żaden z podanych tam telefonów nie zajmuję się serwisowaniem mojego typu laptopa!!!Jadę na drugi dzień z laptopem do Reala opisuję sytuację i żądam przyjęcia laptopa i słyszę po raz kolejny że NIE!!!Idę więc do Rzecznika Praw Konsumenta-tam bardzo miła Pani dzwoni do Reala i nakazuje przyjąc mojego laptopa-poucza mnie abym odstąpiła od gwarancj i zażądała wymiany sprzętu na nowy-gdyż laptop zepsuł sie po miesiącu użytkowania.Tak też robię-po raz kolejny jadę do Reala oddaję laptopa zaznaczając umowę o sprzedaży konsumenckiej i żądam wymiany towaru.Po 2 tygodniach dostaję pismo iż Real odmawia wymienienienia sprzętu,gdyż naraziłoby to sklep na nadmierne koszty.Idę do Rzecznika i skladam w Realu pismo iż żądam bezpłatnej naprawy.Po 2 miesiącach(musiałam pisać ponaglenia i dowiadywać się co dzieje się przez tak długi okres czau z moim laptopem)otrzymuje pismo iż mój laptop nie zostanie naprawiony w ramach gwarancji-uszkodzona płyta głowna i koszt 1400 zł(laptop zakupiłam za 2000) i koszt expertyzy 150 zł!!!SZOK jakim cudem uszkodziłam płyte główną? Moje pytanie brzmi CO MAM ROBIĆ??? nie stać mnie na tak drogą naprawę,pozatym dowiedziałam się że koszt takiej płyty z zamontowaniem nie przekracza 500zł!!!Mam zamiar walczyć,gdyż całą moją sprawą zajmuję się rzecznik praw konsumenta i moim zdaniem kupiłam wadliwego laptopa a oni będą mi pewnie wmawiać iż to ja go zepsułam(Pan z Reala przyjmujący laptopa widział że laptop nie jest uszkodzony bo sprawdzał bardzo szczegółowo)POMÓŻCIE MI PROSZĘ BO CZUJE SIĘ BEZRADNA I NIE WIEM CO ROBIĆ!!!
Czesc,

Tutaj wszyscy jestesmy poszkodowani przez ten "serwis" Lenovo. Nietety w pojedynke ciezko jest cos ugrac - nawet odwolywanie sie do managerow i dyrektorow Lenovo nic nie daje. Kilka postow wyzej jest lista uzytkownikow chetnych do zlozenia pozwu zbiorowego - na razie mamy 3 osoby, zachecam do glosowania
pjotr jest off-line  
08-04-2011, 12:50  
agamaciej2
Początkujący
 
Posty: 2
Domyślnie RE: Serwis lenovo - uszkodzenia mechaniczne

Witam wszystkich!!!

Jestem nowy na waszym forum, łączy mnie jednak z wami problem z serwisem Lenovo, a konkretnie A-Novo .

Moja sytuacja jest następująca:
Pewnego pięknego dnia laptop Lenovo V560 po prostu się nie włączył. Nie okazywał oznak życia ani na baterii ani pod zasilaczem. Dodatkowo po podłączeniu zasilania nie zapalała się kontrolka. Sprawa została zgłoszona na infolinii i sprzęt pojechał do serwisu. Po trzech dniach zadzwoniłem na infolinię w celu dowiedzenia się co się dzieje z moim komputerem. Zostałem poinformowany o uszkodzeniu płyty głównej i zamówieniu dzień wcześniej nowej. Czekam więc sobie spokojnie na przesyłkę, a tu w 14 dniu naprawy gwarancyjnej otrzymuję następującego meila:
"Szanowny Panie,



Informuję, iż w/w sprzęt ma uszkodzoną płytę główną.

Usterka nie kwalifikuje się do naprawy gwarancyjnej.

Koszt części wraz z usługą wynosi 1463,67 zł brutto.

W przypadku rezygnacji z naprawy klient zobowiązany jest pokryć koszty diagnozy i logistyki w wysokości 131,32 zł brutto.



Wycena jest ważna 7 dni.

W przypadku dodatkowych pytań prosimy o zachowanie treści tej korespondencji w kolejnym e-mailu.

Z poważaniem

Wsparcie Techniczne Lenovo IdeaPad"

Większość z was pewnie dostała podobne wiadomości.

Oczywiście nie odpowiadają merytorycznie na zadane pytania, tylko upierają się przy swoim.
Pęknięta jest płyta w miejscu mocowania do obudowy, a nie zgłaszają aby była ona pęknięta co mogło by uszkodzić podzespoły w środku.

Komputer kupiłem 31.12.2010r a zepsuł się w połowie marca, dodam że stan techniczny był idealny.
Tak jak pani Igra nie zamierzam im odpuścić.
Zastanawiam się tylko czy odebrać od nich laptopa i zapłacić im za pseudo diagnozę, czy zrezygnować z kosztów a oni prześlą go w tedy nie złożonego. Z godnie z ich przed ostatnią wiadomością:
"Szanowny Panie,

płyta główna uszkodzona jest mechanicznie.
Pęknięty jest element zamocowany na niej-widoczny na zdjęciu.
Serwis nie docieka kiedy powstało uszkodzenie tylko je stwierdza.
Informacje o kosztach diagnozy w przypadku odmowy naprawy niegwarancyjnej są zawarte w mailu potwierdzającym przyjęcie zgłosznia.

Decyzja serwisu jest ostateczna.

Prosimy o decyzję.

Może Pan odmówić kosztów naprawy.
Może Pan odmówić kosztów diagnozy ale wtedy notebook zostanie do Pana odesłany nienaprawiony po 30 dniach na koszt serwisu.



W przypadku dodatkowych pytań prosimy o zachowanie treści tej korespondencji w kolejnym e-mailu.

Z poważaniem

Wsparcie Techniczne Lenovo IdeaPad"

Jaka jest Wasza sugestia?
agamaciej2 jest off-line  
08-04-2011, 13:14  
kubus_223
Stały bywalec
 
Posty: 418
Domyślnie RE: Serwis lenovo - uszkodzenia mechaniczne

szanowni użytkownicy Leonovo by IBM mam na to proste rozwiązanie.opisać całą sprawę w gazecie i telewizji uwierzcie oni takimi sprawami się interesują.na waszym miejscu napisał bym do samego IBM gdyż to ich marka na nie kompentencję zakładu serwisowego bo jeśli jest tak jak piszecie to mam pewne obawy co do kompentencji zakładu,naszczęście ja posiadam toshibe i jestem zadowolony serwis super. z tego co wiem jest kilka serwisów Leonovo w Polsce no chyba że się mylę
kubus_223 jest off-line  
08-04-2011, 14:33  
gegon91
Początkujący
 
Posty: 9
Domyślnie RE: Serwis lenovo - uszkodzenia mechaniczne

Witam po dłuższej przerwie.
Opisywałem swój problem już na forum,sprawa dotyczyła zawiasów,odpowiedzi serwisu są takie same w przypadku Lenovo więc nie będę ich przytaczał,opiszę jak załatwiłem sprawę.
Po 5 usterce,oddałem sprzęt do sklepu wypełniając wniosek zgłoszenie reklamacyjne niezgodności towaru z umową i co się okazało po 12 dniach dostałem informację jaką dostał sklep /komputronik/ że w/w sprzęt ma uszkodzoną obudowę wokół klawiatury ,klawiaturę oraz zawiasy.Usterka nie kwalifikuje się do naprawy gwarancyjnej.Koszt części wraz z usługą wynosi 943,23 brutto. W przypadku rezygnacji z naprawy klient zobowiązany jest pokryć koszty diagnozy i logistyki w wysokości 126,11 brutto.
Po kolejnych 2 dniach dostałem pisemną informację ze sklepu następującej treści:
Reklamowany przez pana sprzęt posiada wadę,która nie mogła powstać na skutek wady fabrycznej notebooka-uszkodzony klawisz klawiatury. Tego typu uszkodzenie nie podlega roszczeniom z tytułu Ustawy z dn.27.07.2002 oraz gwarancji.Dlatego też ww.uszkodzenie nie zostanie usunięte nieodpłatnie.Pozostałe wady wskazane w piśmie zostaną usunięte nieodpłatnie.
Tak więc zawiasy i obudowa zostały usunięte na koszt sklepu.co prawda trwało to prawie 3 miesiące ale zrobili,lecz jest kwestii klawisza klawiatury nie dość że nie została wymieniona to zepsuto ją do reszty.
Zastanawia mnie też,jakim cudem mogłem spowodować wadę sprzętu?? wada jak się nie mylę jest to skutek uboczny w procesie produkcji,który objawia się w czasie korzystania ze sprzętu.Celowo też dokładnie podawałem koszty,jak zauważyłem za tę samą usługę każdorazowo jest inna suma.
Pozostaje mi jedynie złożyć wniosek do sądu cywilnego za pośrednictwem Rzecznika Praw Konsumenckich w Krakowie,ponieważ tam jest sklep w którym zakupiłem towar.
Ogólnie poza tym iż,ja walczę aktualnie ze sklepem,dołączam się do osób które próbują walczyć z Lenovo.
Pozdrawiam wytrwałości.
gegon91 jest off-line  
08-04-2011, 16:46  
pjotr
Początkujący
 
Posty: 7
Domyślnie RE: Serwis lenovo - uszkodzenia mechaniczne

Cytat:
Napisał/a agamaciej2 Zobacz post
Witam wszystkich!!!

Jestem nowy na waszym forum, łączy mnie jednak z wami problem z serwisem Lenovo, a konkretnie A-Novo .

[...]

Jaka jest Wasza sugestia?
Czesc - dobrze trafiles na to forum - wlasnie zbieramy osoby chetne do pozwu zbiorowego. Mail ktory otrzymales od Anny Smirskiej to standardowa, szablonowa odpowiedz gdzie wpisuja: usterka mechaniczna, koszt naprawy lub koszt ekspertyzy, 7 dni na decyzje. Mialem to samo tylko przy uszkodzonych zawiasach. Zadne maile i telefony do dyrekcji Lenovo nie skutkuja - Service Manager nie traktuje zadnego takiego zgloszenia powaznie.

W moim przypadku wysylali do mnie 2 razy takiego maila, ja nie chcialem zaplacic za naprawe a tym bardziej za ich pseudo ekspetyze i radze rowniez nie placic - przeciez masz prawo skorzystac z gwarancji. Po jakims czasie dostalem kurierem laptopa z powrotem - zlozonego ale oczywiscie nie naprawionego.

Kilka postow wyzej jest taka lista z wytluszczonymi loginami, jak postawisz "+" przy Twoim loginie bedzie oznaczal chec udzialu w procesie zbiorowym.

Swoja droga zastanawiam sie czy tej informacji nie rozpropagowac dalej - moze zalozyc jakies konto na Facebooku?

Pozdrawiam,
Piotr
pjotr jest off-line  
08-04-2011, 16:49  
pjotr
Początkujący
 
Posty: 7
Domyślnie RE: Serwis lenovo - uszkodzenia mechaniczne

Cytat:
Napisał/a kubus_223 Zobacz post
szanowni użytkownicy Leonovo by IBM mam na to proste rozwiązanie.opisać całą sprawę w gazecie i telewizji uwierzcie oni takimi sprawami się interesują.na waszym miejscu napisał bym do samego IBM gdyż to ich marka na nie kompentencję zakładu serwisowego bo jeśli jest tak jak piszecie to mam pewne obawy co do kompentencji zakładu,naszczęście ja posiadam toshibe i jestem zadowolony serwis super. z tego co wiem jest kilka serwisów Leonovo w Polsce no chyba że się mylę
Hej - to moze byc dobry pomysl na naglosnienie sprawy. A odnosnie Lenovo-IBM to wydaje mi sie, ze IBM specjalnie wydzielila marke Lenovo dla segmentu consumers laptop. Tak wiec oficjalnie to sa 2 rozne firmy, co sknoci Lenovo nie idzie na konto IBM i nie ma skazy na wizerunku

Jak znajde chwilke czasu to moze cos skrobne na skrzynke kontakt TVN

Pozdrawiam,
Piotr
pjotr jest off-line  
08-04-2011, 16:59  
kubus_223
Stały bywalec
 
Posty: 418
Domyślnie RE: Serwis lenovo - uszkodzenia mechaniczne

Uwierz ja kojarzę Leonovo tylko z marką IBM i nigdy nie brałem ich laptopa gdyż kiedyś byłem w sklepie,oglądając go i stwierdziłem że to badziewie ze względu na plastik,zwłaszcza oglądając zaczepy.Nie wiem jak inni ale mi kojarzy się z marką IBM,choć IBM kiedyś miały dobre komputery teraz w to wątpię zwłaszcza czytając posty,dziś zamówiłem sobie kolejnego laptopa tej samej marki co poprzedniczkę i wkrótce będę mógł nacieszyć się posiadaniem tego cuda.jeśli chodzi o TVN to powiem ze to będzie bardzo trafione gdyż dużo osób ogląda tą stację!. Napewno się zainteresują tą sprawą zwłaszcza że nie jest to jeden przypadek.
kubus_223 jest off-line  
08-04-2011, 20:08  
kubus_223
Stały bywalec
 
Posty: 418
Domyślnie RE: Serwis lenovo - uszkodzenia mechaniczne

proszę oto link do innych centrów serwisowych Leonovo
http://www.lenovo.com/pl/pl/Centra_S...r_Feb_2011.pdf
kubus_223 jest off-line  
08-04-2011, 20:40  
igra
Początkujący
 
igra na Forum Prawnym
 
Posty: 11
Domyślnie RE: Serwis lenovo - uszkodzenia mechaniczne

Witam. Popieram pomysł z TVN, a może jeszcze gazety i portale komputerowe .
Na moją prośbę o przywrócenie laptopa do stanu pierwotnego oraz diagnozę serwisu na piśmie oto co otrzymałam od autoryzowanego A-Novo cyt.
"Szanowna Pani / Szanowny Panie,
Pragniemy poinformować, że dostarczony do serwisu sprzęt komputerowy marki Lenovo IdeaPad o s/n: ...................
Nie kwalifikuje się do naprawy w ramach gwarancji.
Podczas diagnozy stwierdzono mechaniczne uszkodzenie prawego zawiasu modułu LCD, który spowodował uszkodzenie dolnej obudowy (Bottom Case).
W celu przygotowania prawidłowej wyceny jak również dokumentacji zdjęciowej komputer został rozebrany.
Na zdjęciu fot. 1 widać dokładnie, że, lewy zawias został wyrwany wraz z metalowym gwintem z obudowy dolnej.
Natomiast fot. 2, fot. 3 obrazuje, jak nietrzymający się zawias podnosi obudowę klawiatury.
W tym przypadku złożenie komputera do stanu pierwotnego stało się nie możliwe, ponieważ demontowanie obudowy klawiatury spowodowało całkowite ‘’rozpadnięcie ‘’ elementów trzymających gwinty zawiasu.
Do wyceny przewidziano obudowę dolna i moduł LCD.
Autoryzowany Serwis Lenovo Technology Sp. z o.o."

Reasumując, który z zawiasów jest uszkodzony? Prawy czy lewy, czy raz jeden raz drugi zależy z której strony się patrzy.
Kto dał zgodę firmie A-Novo na rozkręcenie laptopa skoro był oddany połamany? A jeżeli nie było wizualnie widać uszkodzeń to jakim cudem przez niewłaściwe użytkowanie połamałam go w środku tak, że na zewnątrz nie było widać.
Taka jest korespondencja końcowa po rozmowach mailach z osobą odpowiedzialną za kontakt z klientem oraz kierownikiem z firmy A-Novo
igra jest off-line  
Odpowiedz

Podobne wątki na Forum Prawnym
Wątek
§ Gwarancja a uszkodzenia mechaniczne (odpowiedzi: 14) Szanowni Państwo, Mam następujący problem, mój tablet posiada martwe piksele(z tego powodu już trzy razy wymieniano urządzenie, ponieważ naprawa...
§ Lenovo, door-to-door, uszkodzenia mechaniczne komputera (odpowiedzi: 7) Dzień dobry, sprawa wyglada następująco: Zakupiłem laptop Lenovo Z50-70. Po 2-3 tygodniach karta WiFi przestała funkcjonować tak, jak powinna....
§ Rękojmia a uszkodzenia mechaniczne (odpowiedzi: 5) Witam, - konsument zakupuje przedmiot przez Internet, - przedmiot przestaje działać, - konsument wysyła przedmiot sprzedawcy, - podczas...
§ uszkodzenia mechaniczne telefonu (odpowiedzi: 7) Witam serdecznie Mam pytanko,siostra oddała uszkodzony telefon na gwarancji i nie chcą uznać gwarancji wierdząc że jest to uszkodzenie mechaniczne....
§ Gwarancja uszkodzenia mechaniczne (odpowiedzi: 1) Witam kupiłem telefon Sony erricson xperia play w sieci media expert około półtora roku temu. Po 3 miesiącach użytkowania telefon sie wyłączał...
§ Uszkodzenia mechaniczne a reklamacja (odpowiedzi: 3) Witam serdecznie będę wdzięczna za konkretne informacje jak mają się uszkodzenia mechaniczne wynikające z zaniedbania konsumenta w stosunku do...


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 12:47.