Multimedia Polska - Forum Prawne

 

Multimedia Polska

Już na samym początku zgłaszaliśmy telefonicznie kilkukrotnie awarie. Po 3 razie konsultant powiedział, żeby lepiej umówić się z monterami, żeby sprawdzili co jest nie tak. (telewizja cyfrowa często nie działa - zazwyczaj na parę godzin. ...



Wróć   Forum Prawne > Pomoc prawna z zakresu prawa prywatnego > Prawo cywilne > Prawa konsumenta


Odpowiedz
 
28-12-2009, 18:19  
nasty88
Przyjaciel forum
 
Posty: 1.435
Domyślnie Multimedia Polska

Już na samym początku zgłaszaliśmy telefonicznie kilkukrotnie awarie. Po 3 razie konsultant powiedział, żeby lepiej umówić się z monterami, żeby sprawdzili co jest nie tak. (telewizja cyfrowa często nie działa - zazwyczaj na parę godzin. U nich nie widać żadnej awarii itd.. ). Panowie przyjechali, okazało się, że telewizja i internet były źle zamontowane, przez co sygnał do modemu często nie docierał, a internet chodził wolniej. Dziwiło mnie, że przy 4 mb internet chodzi tak wolno i jak się okazało miałam rację.. po ich interwencji internet zaczął śmigać.

Jednak mimo to często są problemy - modem się zawiesza, czasem na przełączenie kanału trzeba czekać kilka minut!, czasem w ogóle nie ma sygnału, internet też chodzi jak chce i kiedy chce..

Żałuję, że podczas wizyty tych panów nie poprosiłam o dokładne informacje, oraz pisemnego potwierdzenia, że sprzęt był przez prawie 3 miesiące nieprawidłowo podłączony. Jesteśmy bardzo niezadowoleni z usług - bo niestety, zazwyczaj, kiedy chcemy coś obejrzeć są awarie, zakłócenia itd.

Czy jest możliwe, aby ubiegać się w ramach gwarancji zwrotu części opłat za okres, w którym z powodu złego podłączenia (a więc ich ewidentnej winy) często nie mogliśmy korzystać z usług.. częstego braku sygnału telewizyjnego oraz słabszego niż opłaconego internetu.

Dodam, że firma nie jest uczciwa.. Od samego początku trwania umowy mamy problemy z MP. Zaczynając od tego, że narzeczony nie przeczytał dokładnie całej umowy (niestety, ma wiele stron.. ) i okazało się, że mimo, że pani kilkukrotnie powtarzała, że z promocji można zrezygnować w każdym momencie wcale tak nie jest. Nasz błąd - musimy przez to dopłacać 20 zł miesięcznie, mimo, że żadnej promocji nie chcieliśmy, ale pani tak marudziła, że warto, że zgodziliśmy się dla świętego spokoju, zakładając, że z promocji po jej faktycznym trwaniu zrezygnujemy (2 miesiącach). Okazało się, że nie mamy takiego prawa.

Do rzeczy - czy sam fakt zarejestrowania telefonicznych zgłoszeń awarii oraz faktu, że po krótkim czasie monterzy musieli na nowo podłączać sprzęt jest wystarczającym dowodem?
nasty88 jest off-line  
30-12-2009, 14:33  
nasty88
Przyjaciel forum
 
Posty: 1.435
Domyślnie RE: Multimedia Polska

Nikt nie wie, czy jest szansa na jakiś częściowy zwrot? Trzeci dzień z rzędu telewizja działa kiedy chce..
nasty88 jest off-line  
Odpowiedz

Podobne wątki na Forum Prawnym
Wątek
§ Ugoda z Multimedia Polska (odpowiedzi: 7) Mam nadzieję, że tym razem ktoś pomoże :) Otóż napisałam do Mp o ugodę w sprawie rozwiązanej ze mną umowy... wczesniej były firmy windykacyjne, do...
§ problem z Multimedia Polska (odpowiedzi: 7) Witam Wszystkich. Mam problem z rozwiązaniem umowy z Multimedia Polska. Posiadam internet 1mb+tv pakiet komfort. Ostatnio dostałem wraz z...
§ Problem z Multimedia Polska SA (odpowiedzi: 4) Cześć Potrzebuję waszej rady, bo jestem w sytuacji, w której jeszcze nigdy się nie znalazłem, a mianowicie od kilkunastu lat jestem stałym klientem...
§ Kara od Multimedia Polska (odpowiedzi: 6) Witam szanowne grono Mam taki problem: Posiadałem pakiet usług internet tv i telefon w Multimedia Polska. Zmieniłem adres zamieszkania, na...
§ umowa z Multimedia Polska (odpowiedzi: 3) Chcę zapytać czy będąc we wspólnocie małżeńskiej,a będąc właścicielem mieszkania nabytego przez spadek po mojej mamie, czy moja małżonka jako...
§ multimedia polska (odpowiedzi: 2) Dzień dobry Bardzo proszę o pomoc. Parę miesięcy temu zrezygnowałam z usługi internetowej firmy Multimedia. Zgodnie z regulaminem firmy musiałam...


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 10:44.