Multimedia Polska
Już na samym początku zgłaszaliśmy telefonicznie kilkukrotnie awarie. Po 3 razie konsultant powiedział, żeby lepiej umówić się z monterami, żeby sprawdzili co jest nie tak. (telewizja cyfrowa często nie działa - zazwyczaj na parę godzin. U nich nie widać żadnej awarii itd.. ). Panowie przyjechali, okazało się, że telewizja i internet były źle zamontowane, przez co sygnał do modemu często nie docierał, a internet chodził wolniej. Dziwiło mnie, że przy 4 mb internet chodzi tak wolno i jak się okazało miałam rację.. po ich interwencji internet zaczął śmigać.
Jednak mimo to często są problemy - modem się zawiesza, czasem na przełączenie kanału trzeba czekać kilka minut!, czasem w ogóle nie ma sygnału, internet też chodzi jak chce i kiedy chce..
Żałuję, że podczas wizyty tych panów nie poprosiłam o dokładne informacje, oraz pisemnego potwierdzenia, że sprzęt był przez prawie 3 miesiące nieprawidłowo podłączony. Jesteśmy bardzo niezadowoleni z usług - bo niestety, zazwyczaj, kiedy chcemy coś obejrzeć są awarie, zakłócenia itd.
Czy jest możliwe, aby ubiegać się w ramach gwarancji zwrotu części opłat za okres, w którym z powodu złego podłączenia (a więc ich ewidentnej winy) często nie mogliśmy korzystać z usług.. częstego braku sygnału telewizyjnego oraz słabszego niż opłaconego internetu.
Dodam, że firma nie jest uczciwa.. Od samego początku trwania umowy mamy problemy z MP. Zaczynając od tego, że narzeczony nie przeczytał dokładnie całej umowy (niestety, ma wiele stron.. ) i okazało się, że mimo, że pani kilkukrotnie powtarzała, że z promocji można zrezygnować w każdym momencie wcale tak nie jest. Nasz błąd - musimy przez to dopłacać 20 zł miesięcznie, mimo, że żadnej promocji nie chcieliśmy, ale pani tak marudziła, że warto, że zgodziliśmy się dla świętego spokoju, zakładając, że z promocji po jej faktycznym trwaniu zrezygnujemy (2 miesiącach). Okazało się, że nie mamy takiego prawa.
Do rzeczy - czy sam fakt zarejestrowania telefonicznych zgłoszeń awarii oraz faktu, że po krótkim czasie monterzy musieli na nowo podłączać sprzęt jest wystarczającym dowodem?
|