nazwa chroniona nie jest z tytułu zarejestrowanego znaku towarowego, ani zapewne z tytułu praw autorskich (chyba, że jest jakoś specjalnie oryginalna...) , więc wykorzystać ją w reklamie konkurencja mogła.
Jednakże, z uwagi na to, że nazwa ta razem z treścią i formą audycji tworzą twój produkt (towar) - czyli audycję - to trzeba by się zastanowić, czy tak postępując (reklama zbliżonego asortymentu produktów - radia ) nie można by znaleźć jakiegoś czynu zabronionego -
vide http://forumprawne.org/prawo-autorsk...nkurencji.html.
Nachodzi mi na myśl Art.3. odnośnie '
działania sprzecznego z prawem lub dobrymi obyczajami, jeżeli zagraża lub narusza interes innego przedsiębiorcy' . Chyba narusza, gdyż słuchacze są zdezorientowaniu i mogą przejść do twojej konkurencji, a twoje zyski mogą spaść.
Dodatkowo, zastanowiłbym się nad kwestią samej reklamy - Art.16. ust.1. punkt 2). Bez wątpienia posłużenie się nazwą twojej audycji może wywołać przekonanie w słuchaczu, że audycja ta pochodzi ze stacji konkurencji albo, że należy jej oczekiwać w stacji konkurencji. Prosto by chyba nie było tego wykazać, ale powinno się udać.
To tak na szybko. Poczytaj sobie całą ustawę, może jeszcze coś ci przyjdzie na myśl.